Parkering på Arlanda flygplats

Diskussion i 'Flygplatser' startad av erc, 2 April 2012.

1. Vi alla här gillar uppgradering, eller hur? ;)

1 person likes this.
  2. erc

erc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det har vi alla gemensamt. :) Under en femtontimmars flygning i Y med barn känns det ju i varje fall bra att börja resan med parkering i F. :)

1 person likes this.
  3. Teddulin

Teddulin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag parkerar i stort sett alltid på Lindskrog Parkering. 1 dygn: 200 kr (inomhus), 150 kr (utomhus). 7 dygn: 850/480, 14 dygn 1230/720. Smidigt och enkelt!

4. erc

erc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har bara använt mig av off-site parkering en gång. Vill minnas att det var Måby. Fungerade smidigt men jag ogillade att lämna ifrån mig mina bilnycklar.

Med förbokningsrabatterna på de terminalnära parkeringshusen/-garagen känns off-siteparkeringarna omotiverade. Men det kanske finns rabatter där med?

5. Elsson

Elsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    80 EuroBonus poäng per 100 kr

SAS EuroBonus | den optimala parkeringen

6. Flygets gjorde en stor miss. De glömde att ta med bilbarnstolen vid hämtning.
    Det ledde till min fru bannade dem för all framtid...

7. ted

ted Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trist. Har använt mig av Flygets rätt många ggr på sista tiden och de har alltid haft "barnkuddar" på lager bak i bilen. Fast det kanske var efter ni påmint den ;)

8. De hade en barnkudde(booster) i bilen, men inte bilbarnstol för barn under 2 år.
    Min fru blev rejält sur när vi fick vänta till personalen hämtade bilbarnstolen från deras kontor i Arlandastad.

Jag vill tillägga att annars det var inget fel med dem. Jag fick mina EuroBonus poäng ganska snabbt också.

9. erc

erc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  10. fly4fun

fly4fun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Erbjudandet gick ut igår
    "Erbjudandet gäller när du förbokar under tiden 1 till 8 april på följande parkeringar:"

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!