Senaste nytt

Paris-Lisabon-New York Business T&R 5596:- [error fare]

Flying Finn

Medlem
@kexxcream ORY, LYS och NTE tycks inte fungera nu, men TLS finns ännu. Har själv en TLS-NYC öppen just nu för 590€, men tvekar att boka. Finns i juli-augusti från Toulouse. Kanske även senare.
 

Flying Finn

Medlem
Nåja, jag började ju titta på A3 från TLS till ATH (flygs två gånger i veckan under sommaren), eftersom fick den geniala idén att det kunde bli ett guldkort med A3/*A för låååååångt under 2000€ med 2 st. t/r till New York och så fyra flyg till Grekland med A3. Dock blev det ju inte tid för allt... Samma slutresultat som med senaste AC-faren från OSL - alldeles för trög och slö. :D
 
D

Deleted member 4140

Guest
Skulle inte avvaktat :) tror dock inte blivande frugan hade uppskattat att jag flyger och vänder mina 3 lediga dagar :)
 

Airman

Medlem
Synd att jag redan bokat semesterresan till sommaren och inte vet hur det ser ut under hösten för mig. Hade möjligheten och nog kliade det i bokningsfingrarna! Blir kul att se de (förhoppningsvis) kommande recensionerna från TAP business. Verkar vara väldigt lite av den varan här i forumet, om jag inte missat något. :)
 

Swisser

Medlem
Jag hann boka och jag hoppas att de låter oss som bokat få flyga. Hur länge tror ni att man behöver vänta innan man får besked och kan göra vidare arrangemang (resa till Frankrike och hotell i New York)?
 

agehall

Medlem
Jag har inte bokat denna (så går det när man sitter i kundmöten hela dagen!) så vi får se om trenden att de fares jag bokar går att flyga men andra inte... Jag håller tummarna för er som fick biljetter.
 
Toppen