Senaste nytt

På väg till Arlanda igen...eller inte riktigt igen

Jacob

Medlem
Då har jag börjat skriva ner lite tankar och reflektioner från min dag som SAS Crew. Med tanke på detaljnivån som hålls här skulle jag nog kunna göra det till en hel avhandling.

Jag har sällan varit så taggad att skriva en artikel. Det ska verkligen bli sjukt skoj att få skiva det här! Haha! :) :D

Detta kommer för övrigt inte bli det enda finalreportaget. Det kommer ytterligare lite kul saker som ni inte vet om än. Finalveckan blir nog min bästa under fem år! :)
 
Då har jag börjat skriva ner lite tankar och reflektioner från min dag som SAS Crew. Med tanke på detaljnivån som hålls här skulle jag nog kunna göra det till en hel avhandling.

Jag har sällan varit så taggad att skriva en artikel. Det här ska verkligen bli sjukt skoj! Haha! :) :D

Detta kommer för övrigt inte bli det enda finalreportaget. Det kommer ytterligare lite kul saker som ni inte vet om än. Finalveckan blir nog min bästa under fem år! :)

Jag är så löjligt sugen på den artikeln. Blir spännande.

Och naturligtvis väldigt nyfiken på resten som händer.
 

Jacob

Medlem
Hoppas på artikel nu på måndag... :)
På måndag är det annat som kommer, men den kommer i nästa vecka.

Har redan spenderat timmar med artikeln, den börjar bli väldigt väldigt lång... Undrar om någon kommer orka läsa allt sen. :)

Kan i alla fall tillsvidare bidra med en video från landningen på Arlanda, sedd från klappstolen i cockpit. Helst ska man förstås ha stativ när det är mörkt och skakigt men i övrigt blev det förvånansvärt skarpt.

 
Toppen