Senaste nytt

På väg till Arlanda igen...eller inte riktigt igen

Jacob

Medlem
Tillbaka på Arlanda igen. En öl i baren, sen kommer jag sova som en stock. Jag är galet trött.

Det blev servering i SAS Plus även på vägen tillbaka till Stockholm. Lite lättare att hantera Plus för mig eftersom man inte behöver jobba med betalningsmaskinen. Gick betydligt smidigare att servera andra gången och jag jobbade faktiskt ganska självständigt i galleyt under en timme med att erbjuda mat, plocka i skåpen och vagnarna, erbjuda mer bröd och senare kaffe och te med tillbehör. Det gick faktiskt riktigt bra.

Rätt torr i halsen och munnen bara. Helt sjukt egentligen att säga hejdå 180 gånger (det var en full Boeing 737-800, 181 pax totalt).

Och fick förmånen att sitta i cockpit under start och landning på Arlanda samt landning i Zürich. Fräck utsikt!

Vilken dag! :) Är så fantastisk tacksam att detta gick att organisera. Vilken upplevelse! Nu ska jag bara försöka smälta allt.
 

Jacob

Medlem
Och här har ni mina fantastiska kollegor! En miljon tack till underbara purser Charlotte som varit en fantastisk handledare och som verkligen trodde på mig och att jag skulle fixa detta.

IMG_2076.JPG
 

AABack2ARN

Medlem
Låter häftigt - hoppas vi snart kan få läsa mer om detta äventyr :)

Var du registrerad som vanlig passagerare med tanke på att de saknade dig i gaten? För övrigt är det lite talande för SAS boardingprocedur tycker jag :(
 
Toppen