Senaste nytt

Our first First - Lufthansa & San Francisco

Däremot meningen "Efter några intensiva sommardagar i San Francisco var det så dags att påbörja hemresan.", fick mig att undra när resan egentligen skedde? I SF är det väl aldrig 'sommar', inte ens på sommaren. ;)

Det var mitt tredje besök i SF (de andra två har varit i november), det här var den varmaste. Men har haft 15-20 grader och sol även övriga gånger. Börjar tro att ryktet om dåligt väder är oförtjänt ;)
 

Gus

Medlem
Väldigt välskriven och rolig rapport! Håller med om att det är svårt att hitta till FCT. Jag tog en taxi från Frankfurt och bad chauffören köra mig direkt till FCT men chauffören hade aldrig hört talas om någon sådan så jag blev körd till vanliga avgångshallen istället. Nästa gång får du inte bara inte ta på dig tofflorna utan även pyjamasen, otroligt skönt!
 

ESSA

Medlem
Riktigt trevlig rapport!
Tack både @Jan Petterson och @fcx för era bidrag.
Fina bilder och underhållande text.
Får sätta mig in i proceduren med poäng + 2-4-1 och se ifall jag kan lyckas med min First First inom rimlig framtid.
(Kan säga att de 15000 poäng det kostade mig att uppgradera till SAS Plus från ORD känns bortkastade. Men det är en annan historia.)
 

FF#1

Medlem
Känns bekant...
uploadfromtaptalk1426422166227.JPG
 

Sofia

Medlem
Åh vilken bra rapport! Nu fick jag äntligen tid att läsa klart hela :) Känner att jag bara MÅSTE få uppleva LH F. Verkar inte vara nån tjej som gjort det här på forumet, bara "gubbmaffian" ;) (no offense meant guys!)

@ESSA jag är med på en tjejresa 2-4-1!
 
Toppen