Senaste nytt

Otroliga händelser under en resa!

ulagun

Medlem
Du måste bara berätta hur det hela slutade?
Nyfiken hur Ryanair löste detta?
Kom de med? Fick barnet åka i cargo mot extra avgift ?
Eller vad?
 

SASmackan

Medlem
Flög Ryanair till UK flör några år sedan. En kvinna ombord hade en oversized bag i kabinen, varpå besättningen tog den ifrån henne och ville lägga i lastutrymmet. Kvinnan pratade inte engelska/svenska, men hon bara skrek och stretade emot...

Efter lite tumult öppnades väskan, däri låg en liten bebis.... Pursern, en äldre man skrek rakt ut med klassisk brittisk accent: "Oh my God, there is a baaaaby in the baaaag!"

Undrar om detta var samma tillfälle som jag flög från Skavsta till London. En kvinna blev helt skogstokig när hennes handbagage åkte in i hålet till scanningsutrustningen. Hon tappade det helt och skrek allt vad hon kunde: "Neeeeeeej, inte in i hålet..."
 

AABack2ARN

Medlem
Undrar om detta var samma tillfälle som jag flög från Skavsta till London. En kvinna blev helt skogstokig när hennes handbagage åkte in i hålet till scanningsutrustningen. Hon tappade det helt och skrek allt vad hon kunde: "Neeeeeeej, inte in i hålet..."

Det skulle jag tro mer rörde sig om ett litet djur (typ hund eller katt) som hon blev av med... Eller i alla fall hoppas jag det om alternativet var en baby.
 
Toppen