Senaste nytt

Oppo find 7

Ubbe

Medlem
Är det någon här på siten som kommer att befinna sig i China i mitten-slutet på september?
Jag vill att du köper en Oppo find 7 till mig. Sänd ett PM om du vill och känner för det.
Ubbe
 

Jaws

Medlem
Hej Ubbe!
Jag kollade precis på nätet, jag är intresseradav både tfn och deras suveräna bluray/kombospelare.
Tyvärr verkar din tfn kunna dröja lite...
"OPPO is excited to be currently developing the next phone in the Find series, the Find 7. However, development is still in the early stages and has no finalized designs or specifications. There is also no release date at this time and will unfortunately not be available this September" från en googlesökning
 

Ubbe

Medlem
Kineser är snabba... De säger ju att de kan bygga en Maglevbana mellan Oslo och Köpenhamn på tre år. Vi Svenskar har inte kommit igenom Hallandsåsen på snart tjugo år...
 

Homer

Medlem
Kineser är snabba... De säger ju att de kan bygga en Maglevbana mellan Oslo och Köpenhamn på tre år. Vi Svenskar har inte kommit igenom Hallandsåsen på snart tjugo år...

Tja, den svenska definition av snabbtåg är att köra 200km/t på gammal räls.
Samma hastighet som engelska ånglok från 30-talet kan prestera

How to drive the world record-breaking steam train Mallard: Locomotive gets a final clean and polish ahead of celebrations to mark the 75th anniversary of its 126mph landmark journey | Mail Online
 

Ubbe

Medlem
Nya rykten på nätet om Oppo Find7
oppo.jpg
 

GillBates

Medlem
Är själv inte speciellt bevandrad i mobiltelefonmarknaden och undrar därför vad är det som är speciellt med en Oppo Find7 telefon? (Förutom att man blir ganska ensam om en som lur i Sverige)
 
Toppen