Senaste nytt

Ombyggnation av Menzies Executive Lounge på Arlanda

Sakoz

Medlem
Det pågår omfattande ombyggnationer utanför, det borras och bankas. Man ser att lounge personalen är "slitna" av allt oljud. När jag var där idag gick det inte att föra ett telefonsamtal.

Ombyggnationerna har pågått i flera månader hittills.
 

OliT

Medlem
Det pågår omfattande ombyggnationer utanför, det borras och bankas. Man ser att lounge personalen är "slitna" av allt oljud. När jag var där idag gick det inte att föra ett telefonsamtal.

Ombyggnationerna har pågått i flera månader hittills.

Jag var där i rätt många timmar för en vecka sedan och stördes av ljudet under en kortare stund. Loungen som sådan tyckte jag dock inte att det var något fel på annars.
 
Satt där innan jag skulle till Bangkok, visst var det ljud från allehanda verktyg och grabbar som skrek åt varann. Kanske inte riktigt den känslan man vill ha när man sitter i en lounge och väntar på flygplanet, och bara vill ha lite lugn och ro.
 
Jag var där söndagen den 27 maj. Det var lugnt och stillsamt. Enkel frukost och faktiskt vin
för den som vill ha det till ostsmörgåsen på morgonen.
 

Henry

Medlem
Jag var där runt 07-tiden den 30 maj. Ett par olika sorters frallor med ost (skinkan var slut och fylldes inte på), yoghurt med tre olika sorters "flingor", juice, läsk och vin, samt lite kakor vad jag kunde se. Fanns antagligen kaffe också. Den morgonen snodde jag det sista av yoghurten och jag skulle inte lita på att det fylldes på, personalen verkade väldigt trött och inte alls serviceminded. Stundtals var receptionen obemmanad, så en person klev in efter att ha väntat där ett tag utan att få hjälp. Vi var kanske fyra personer i loungen.
 
Toppen