Senaste nytt

Obs! Dubbla EuroBonus-poäng i nästa månad

rob74

Medlem
Det är ju rackarns att man inte fått detta erbjudande. 25.000 extrapoäng hade ju inte varit sopor direkt... ;)
 

rob74

Medlem
Vänner! Minnet är kort...
Har det gått nån kampanj med dubbla poäng på specifikt europaresor nu i augusti?
 
För oss i Sverige var det en kampanj för resor till vissa destinationer inom Europa i juli vill jag minnas.

Det gällde dubbla poäng till de nya sommar destination som öppnades t.ex. Malta och Cagliari osv... Det gällde resor under juli och augusti. T.ex. Själv fick 20.000 poäng för en tur och retur resa i Plus till Malta + 8.000 från en annan kampanj.
 
Last edited:

rob74

Medlem
Det gällde dubbla poäng till de nya sommar destination som öppnades t.ex. Malta och Cagliari osv... Det gällde resor under juli och augusti. T.ex. Själv fick 20.000 poäng för en tur och retur resa i Plus till Malta + 8.000 från en annan kampanj.

Låter som om det är den kampanjen jag "drabbats" av. :)
Varför jag inte minns den kan man ju undra... Brukar ju ha stenkoll på sådant.
Kanske ett tecken på för mycket arbete och för lite fritid under sommaren... :D
 

rob74

Medlem
Det gällde dubbla poäng till de nya sommar destination som öppnades t.ex. Malta och Cagliari osv... Det gällde resor under juli och augusti. T.ex. Själv fick 20.000 poäng för en tur och retur resa i Plus till Malta + 8.000 från en annan kampanj.

Har du möjligen någon info som pekar till den kampanjen om dubbelt i juli/augusti? Gällde den hela augusti ut?
Har letat ihjäl mig bland mail och trådar och hittar inget.
Saknar ännu de sista 5k extrapoängen för MLA-ARN, allt annat har kommit in på kontot.
 
Toppen