Senaste nytt

Nytt uppgraderingdrama på gång...

jag har avbokat allt, dock ej gymmet men jag har kopplat in businessklass.se på alla monitorer i hela gymmet så jag i realtid kan se framgången..stackaren som byter kanal får en 100 kilos hantel på foten.
 

Gnopps

Medlem
Haha jag är i Finland så får informationen en timme före Sverige. Kan vi skapa en internetfond för snabb kommunikation av våra medlemmar?
 

sodaboy

Medlem
"Haha jag är i Finland så får informationen en timme före Sverige. Kan vi skapa en internetfond för snabb kommunikation av våra medlemmar?"

Jag klassar det där som fusk.:)
Gnopps, var smart och sälj info. Du kan göra dig en hacka på det.....;)
 

MarcusC

Medlem
Dessa stories är helt klart mer spännande än SAS skräckförhandligar med facken ;). Ser framemot Zoogians upplösning imorgon...Någon som tipsar Aftonbladet att rapportera live..?
 

agehall

Medlem
Jag tycker att ni får sluta ha dessa rakettrådar när jag inte har tid att kolla på forumet. Jag har tid några timmar till nu, men sedan kommer jag att flyga hela dagen, så då får ni hålla er lugna, ok?
 
Jag tycker att ni får sluta ha dessa rakettrådar när jag inte har tid att kolla på forumet. Jag har tid några timmar till nu, men sedan kommer jag att flyga hela dagen, så då får ni hålla er lugna, ok?
You wish! Jag kommer vara offline och under jorden hela 16 minuter mellan 14 och 15 svensk tid, hoppas att kunna cacha upp lite av BC.se att läsa under tiden. Det blir säker minst 20 inlägg gjorda under tiden. :)
 
Toppen