Senaste nytt

Nytt Avis erbjudande: få upp till 4.000 poäng

dkvk

Medlem
Känns som att Avis har lite si och så koll på sina kampanjer.

Har hyrt två gånger under sommaren utan att ha fått 1 poäng än.
Har efterregistrerat båda tillfällena. Antar det tar veckor innan man får något...
 

matte_ante

Medlem
Tyvärr är det bara den ena som gäller i USA. Men annars vore det gött. :)
Vart registrerar man AWD numret från EBG någonstans? Jag hittar inte det.
Jag har skapat profil hos Avis också.
 

Homer

Medlem
Det här omfattar båda kampanjerna:
- Boka 1-9 September
- Hyr 4 dagar i Europe, Middle-East and Africa.
- Hyr under tiden 15e september - 31a December



Betala Med Amex
1. Only valid for Avis rentals paid with a SAS EuroBonus American Express Card starting with 3757, 37541716, 37541715 or 37541705. 2. Valid for reservations created in the period 1st to 30th September 2015 and with rental period 15th September 2015 to 15th January 2016.

3. Valid for rentals in Europe, Middle-East and Africa.

4. Valid for 4 days or longer rentals.

5. 5,000 EuroBonus Extra points will be awarded when making your payment with a SAS EuroBonus American Express Card in addtional to a minimum of 1,000 Extrapoints awarded by making your reservation via www.avisworld.com/EuroBonus.

Expand your hoirzons
1. Only valid for reservations created in the period 1st August to 9th September 2015 and with rental period 1st August 2015 to 31st December 2015.

2. Valid for all rentals worldwide expect for in Australia and New Zealand.

3. 3,500 Extra points awarded for 4 days or longer rentals. In addition you will be awarded 500 Extra points when booking via Great Avis deals for EuroBonus members.
 

matte_ante

Medlem
Kan du välja på sid 2 när du bokar

Det står AWD men där kan jag bara välja vilken nivå jag har i Eurobonus.
Om det är det enda jag behöver göra varför är de så noga med att peka ut numret på kortet i instruktionerna.
Avgiften för extra förare verkar också tillkomma. Trodde den skulle försvinna efter det var bokat.

Jag anar varför det inte fungerar med poängen. Känns inte klockrent.
 

Homer

Medlem
Det står AWD men där kan jag bara välja vilken nivå jag har i Eurobonus.
Om det är det enda jag behöver göra varför är de så noga med att peka ut numret på kortet i instruktionerna.
.
Om du bokar på någon annan Avis site, eller via telefon, eller personligen


Det står AWD men där kan jag bara välja vilken nivå jag har i Eurobonus.
Om det är det enda jag behöver göra varför är de så noga med att peka ut numret på kortet i instruktionerna.
Avgiften för extra förare verkar också tillkomma. Trodde den skulle försvinna efter det var bokat.

Jag anar varför det inte fungerar med poängen. Känns inte klockrent.

12. Simply make your reservation as normal and then request an additional driver to be added when you collect your car.
13. If additional driver is added at time of reservation you will see the additional cost. The cost for additional driver will be removed when you collect your car.
 

matte_ante

Medlem
Om du bokar på någon annan Avis site, eller via telefon, eller personligen




12. Simply make your reservation as normal and then request an additional driver to be added when you collect your car.
13. If additional driver is added at time of reservation you will see the additional cost. The cost for additional driver will be removed when you collect your car.

Tack @Homer . Behöver tydligen öva mig på det finstilta.
 

Coco

Medlem
Ursakta for den dumma fragan. Men om man nu bokar en hyrbil via den har kampanjen. Ingar da skaderiskreduseringen precis som om man bokar via AVIS svenska sida? Eller maste den tecknas separat nar man hamtar bilen pa plats? Jag funderar om jag ska boka en bil infor min resa till Washington DC om nagra veckor. Jag forsokte lasa mig till svaret pa kampanjsidan men fick ingen klarhet i det :oops:
 

Kimmen00

Medlem
När jag knappar in mitt EB-nummer och efter allt iknappat på sid 2 och jag trycker på confirm booking får jag:

"Sorry the given Frequent Traveller Number could not be processed.
Please check the number or leave it empty"

Vad menas? ngn som fått samma?
 

varva77

Medlem
Har du testat med/utan prefix? EBx etc.

Annars är AVIS kampanjer ett helvete att få ut de det de påstår... detta var sista gången jag låter mig luras, fick bara 500p trots att jag följde deras instruktioner till punkt och pricka. Deras supererbjudande för något år innebar ett evigt mailande och tjafsande.
 
Toppen