Nyhet: SAS öppnar tolv (12) SAS fast tracks i Europa 3 Juni 2019

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Tonton, 25 Maj 2019.

1. Tonton

Tonton Medlem

Infon finns enbart på engelskspråkiga sidan än så länge, men SAS öppnar tydligen SAS Fast Track (?) på följande destinationer 3 Juni 2019:
    • Alicante
    • Budapest
    • Dublin
    • Faro
    • Lisbon
    • Las Palmas
    • London Stansted
    • Malaga
    • Marseilles
    • Milano Linate
    • Nice
    • Reykjavik.
    länk till infon: At the airport -Delayed/canceled flights, security checkpoints, lounges etc. | SAS

Måste vara någon som har fått det om bakfoten. De kanske ger tillgång till fast tracks, men har svårt att se att de öppnar SAS Fast Tracks på alla dessa destinationer....

kander, PRJml2ENIpiC1e3L, fly4fun och 8 andra gillar detta.
  2. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dublin, Milano och Reykjavik tycker jag är bra, men de övriga som är i princip rena semesterdestinationer kunde de skippat och istället lagt pengarna på bättre öl i SAS-loungerna i Skandinavien.

OlaBola, Peter G och Remington Steele gillar detta.
  3. IT-snubben

IT-snubben Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Oavsett om det är egen eller "tillgång till" fast track så är detta oerhört intressant. För min egen del särskilt med mitt nyligen införskaffade innehav av hus på Costa del Sol.

Väntar bara på tillgång till lounge igen.

Johan Hbg, Gus och Ricci gillar detta.
  4. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Glädjande med positiva enhancements för en gångs skull.

5. fly4fun

fly4fun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för Malaga!

Sebbef83 gillar detta.
  6. KalleSus

KalleSus Medlem

Intressant med Budapest - eftersom de, i princip, inte flyger dit (undantag: en handfull turer vid storhelger som jul och påsk och då enbart från ARN)

7. Hachans

Hachans Medlem

De flyger väl knappt från Marseille heller?

8. KalleSus

KalleSus Medlem

Marseille är på gång i sommar, både från Köpenhamn och Stockholm. Men Budapest har inte annonserats, så vitt jag vet...
    edit: Jag rättar mig själv. Jag ser att det finns tre avgångar till BUD från ARN i sommar.

edit: Jag kollade vidare och ser nu att SAS tänker flyga tre gånger till Budapest i sommar. Den 2:a, 6:e och 9:e juni. Det tycks vara allt.
    Synd då att Fast Track inte går att utnyttja den 2:a.

Last edited: 25 Maj 2019
    Tonton, Johan Hbg, KennethL och 2 andra gillar detta.
  9. varva77

varva77 Medlem

Undra om det inte kan vara kombination av att Star alliance Goldtrack eventuellt kanske skall oppna pa vissa.

10. PRJml2ENIpiC1e3L

PRJml2ENIpiC1e3L Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag gick genom fasttrack i Dublin för en månad sen med en Plus biljett. Personen som satt där var osäker men scannade boardingkortet ändå och jag fick grönt. Jag är EBG men tror inte de gjorde någon skillnad för jag kunde inte se något om star alliance gold

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!