Nyhet! Koppla ditt betalkort till Eurobonus.

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av M.K, 6 December 2019.

1. Veron

Veron Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Under mina korta tid i eurobonus har samtliga plattformar förutom en strulat nån gång.
    Enda som aldrig strulat är iPadOS med safari.

MTheC gillar detta.
  2. micsjo

micsjo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Provat på alla permutationer möjliga av android, ios, macos, windows 10, 2k8server, chrome, edge, ff, safari som är möjliga. Alla fallerar på inloggning. Bra jobbat SK-it!

3. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du och ni andra som har problem får gärna skriva lite mer exakt vad som går fel.

När jag klickar på logga in så laddar den först ner logga in rutan från sas (https://www.flysas.com/customer/login/partner/?market=dk&language=sv&partner=LoyalSolutions) och sen loggar jag in och då visas det tre animerade vita prickar och sen när inloggningen är ok hos sas skickas man till https://eb-member-portal-api.loyaltfacts.com/login och då visas det istället animerade snurrande pilen och sen hamnar jag på min sida där jag lagt in mina kort.

Ni kan även prova ta upp mer info vilket anrop den stannar på. (Tryck f12 i chrome t.ex.)

4. Atom

Atom Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det någon som prövat handla på ansluten shop och sett om poäng är påväg in?
    Har en inbokad grej till veckan och hoppas på att göra utlägg för flera om det fungerar.

5. samet

samet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lade in mina kort på fredag förmiddag.
    Handlade i Rituals butik på eftermiddagen.

Inte fått något mail ännu, inte heller kommit upp i listan som "poäng påväg"... så inget klart svar på frågan.

6. lorimar

lorimar Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Använder Chrome på MacOS. Första länken kommer bara tillbaka till samma inloggningsruta om och om igen. Andra länken skickar mig bara till en sida med röd text som säger "Whoops, looks like something went wrong.".

7. Combo

Combo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta fungerade för mig, dvs logga in först efter att jag klickat på "lägg till kort". Har nu lagt till både Amex och Visa.
    Använde Explorer i Windows 10.

8. Johan010

Johan010 Medlem

Får följande meddelande: "Du försöker koppla ett Mastercard. Det bliver kommer bli möjligt att koppla ett Mastercard om 8-10 dagar. Se i e-postmeddelanden från EuroBonus för uppdateringar"

Någon stött på samma problem?

9. HammertimeLH44

HammertimeLH44 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    +1

Blyberg gillar detta.
  10. Rokkoko

Rokkoko Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag saknar Stockholms Restauranger och Wärdshus AB. Är de inte längre kvar i Eurobonus eller måste man ändå dra kortet där?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!