Senaste nytt

Nyhet! Koppla ditt betalkort till Eurobonus.

Först tack för tips ! Men jag kan inte heller logga in .. via mobil, Chrome på datorn , Edge på datorn. Kanske ha lite tålamod o testa löpande ?
 

Delayed

Medlem
Mastercard går inte att koppla ännu. Tar 7-8 dagar till stod det när jag försökte men Amex var inga problem
VISA fungerar också. Ja att koppla alltså. Om kopplingen sedan fungerar återstår väl att se...

Lite "taffligt" att släppa denna innan Mastercard fungerar kan jag tycka. Gissar att de flesta kort som folk vill koppla trots allt är Mastercard.
 

Tonton

Medlem
Totalt meningslös kampanj! Håller med Hachans

Vad sägs om att införa poäng för flygningar istället! Har lyckats att minimera mina flygningar med SAS till 15 st i år. Alla longhaul flighter blir med andra partners inom *A pga för dåligt poängintjäning


Fast varför betala mer än nödvändigt för en biljett? Anser man inte att det man får "extra" motsvarar prisskillnaden är det rätt oekonomiskt att köpa en dyrare biljett enbart för poäng. Vet att jag svär i kyrkan men ibland känns det som poängjakten kan leda till viss fartblindhet.

Absolut - men nu klagar ju @Niclas Persson på att han inte får några poäng. Det får man hos SAS, om man betalar för sig.

Viktigt att komma ihåg är att lojalitetsprogrammen finns för flygbolagens skull, inte för kunderna. SAS har tydligt visat att de inte är intresserade av att ge ut "gratispoäng" till folk som köper billiga biljetter där marginalerna är i princip noll. Jag är en av dessa kunder, iaf när jag reser privat. Tycker jag det är tråkigt från min egen synvinkel? Absolut! Tycker jag att det är ett vettigt managementbeslut företagsmässigt? Absolut!

Jag tycker du, @Delayed verkar ha en vettigt tanke kring det - @Niclas Persson verkar dock inte riktigt ha samma syn på det hela. '

Edit: Slut på OT - tillbaka till att diskuterar den trevliga nyheten att vi alla slipper bära runt på ett extra medlemskort snart!
 
Toppen