Senaste nytt

Nya villkor i Nordic Choice från 1 februari

Mr Basic

Medlem
Jag kom fram till Valborg. Efter det dyker inte knappen "Betala" upp, så då kan man inte se.
Nu måste jag avslöja min brist på rutin. När jag tittar i appen kan jag se mina bokningar (i mars och maj samt ”betala” syns på samtliga) men inte vilken typ av rum jag bokat (och således kan jag inte se ev uppgraderingar heller)? :rolleyes:
 

intuition

Medlem
Är guld. Satt nu och kollade igenom alla bokningar i appen som jag gjorde på kampanjen förra helgen. Alla har redan uppgraderats till nästa rumskategori. Intressant!
Intressant eftersom det skulle vara en förmån för platinum!

Tittade igenom mina egna. De flesta var uppgraderade ett steg nu. Men inte en enda bokning på Clarion Collection Packhuset (Kalmar) var uppgraderad. 0 av 9 är rätt dålig träff-procent... Är det någon annan som har bokningar på Clarion Collection Packhuset (Kalmar) som kan kolla om ni blivit uppgraderade?
 

intuition

Medlem
Jo, jag vet vad jag bokat och vad bokningsbekräftelsen säger men i appen (iOS) syns endast hotell och datum, inte vilken rumskategori jag bokat, därav frågan.
Loggar jag in på hemsidan syns allt.
Klicka "Betala". På betalningsskärmen visas nuvarande rumskategori.
IMG_85C0ACD26EED-1.jpeg
 
Intressant eftersom det skulle vara en förmån för platinum!

Tittade igenom mina egna. De flesta var uppgraderade ett steg nu. Men inte en enda bokning på Clarion Collection Packhuset (Kalmar) var uppgraderad. 0 av 9 är rätt dålig träff-procent... Är det någon annan som har bokningar på Clarion Collection Packhuset (Kalmar) som kan kolla om ni blivit uppgraderade?
Just Packhusen i Kalmar är nog ett lite speciellt hotell. Om man redan har bokat en rumskategori med uteplats vill man ju inte bli uppgraderad.
 

Mr Basic

Medlem
Är guld. Satt nu och kollade igenom alla bokningar i appen som jag gjorde på kampanjen förra helgen. Alla har redan uppgraderats till nästa rumskategori. Intressant!

Snyggt. Jag har exakt samma, guld och samtliga bokningar har blivit uppgraderade en nivå i appen. Trevligt. Får hoppas det är korrekt när man ska checka in också.
Jag är också Gold men ingen av mina (3) bokningar har uppgraderats.
Ska dock tilläggas att 2 av bokningarna är i slutet av mars och 1 i maj, så ingen ko på isen. Kör på NC 2021 så får man utvärdera utfallet sedan. :rolleyes:
 
Toppen