Senaste nytt

Nya Swiss-destinationer 2020: Osaka och Washington

Vixit

Medlem
New destinations of SWISS - 2020 | SWISS

SWISS will fly to Osaka from 1 March 2020 on Mondays, Wednesdays and every day from Friday to Sunday. Osaka can be booked from 7 August 2019.

SWISS will fly to Washington daily from 29 March 2020. Washington can be booked from 7 August 2019.


Osaka kan jag möjligtvis förstå, både turism och industri, inte så många alternativ dit tidigare.

Washington däremot flyger ju i stort sett varenda bolag till redan. Att ”slösa bort” en 77W med F-kabin på den destinationen, som ju dessutom är en väldigt kort resa (särskilt österut), tycker jag var en besvikelse. Hade hoppats på Houston, men tji fick jag.
 

mha321

Medlem
Fast just Zürich-Washington kan nog ha en relativt sätt hög beläggning i just first. Snarare risk att man har för många eco stolar för den rutten...
 

fcx

Medlem
Förvånad, för jag var övertygad om att man redan flög på Washington. Tycker att det brukar vara bra beläggning på sommarhalvåret, tror nog att Swiss kan fylla planen.
 
Washington till Zürich och vice versa bör ju vara en hygglig rutt för premiumkabiner. Bra för mig också då vårt US corporate office ligger i Virginia. Idag är LH det enda vettiga alternativet om man vill utnyttja en hel arbetsdag samma dag man åker hem.
 

SimonXYZ

Medlem
Jag hade hoppats på nattflyg till/från Osaka, men så här ser det ut:

Winter 2019/2020

Zurich – Osaka LX 162 13:00 – 08:45 Mon/Wed/Fri/Sat/Sun
Osaka – Zurich LX 163 11:00 – 16:00 Mon/Tue/Thu/Sat/Sun

Summer 2020

Zurich – Osaka LX 162 13:00 – 07:50 Mon/Wed/Fri/Sat/Sun
Osaka – Zurich LX 163 10:05 – 15:45 Mon/Tue/Thu/Sat/Sun
 
Toppen