Senaste nytt

Nya regler för värvning till Amex (gäller tills vidare)

Alf

Medlem
Vart och hur ser ni vilka kort det ansöktes om? Fick en massa poäng men såg aldrig för vad. :(

Gå in på Amex hemsida och därifrån till ”Saldo på Eurobonuspoäng”. Där ser du hur många värvningar du gjort och datum och poäng för varje värvning.

upload_2019-7-3_13-17-58.jpeg
 

Brandten

Medlem
Också kollat där. Syns inget hos mig. Kollade gamla fakturor och fördelat på 2 fakturor och flera "bli belönad" poster blev det totalt 225000. Ser inte vilken typ av kort som valts. :(
 

Delayed

Medlem
Absolut. Men skulle gärna vilja veta fördelningen och kunna tacka alla, därav min :(
Det du möjligen kan ta rätt på är hur många av respektive korttyp du värvat men har du någon nytta av det?

Vilka du värvat, för att kunna tacka personligen, gissar jag att Amex av sekretesskäl inte släpper. Indirekt kan ju denna information möjligen även nyttjas för att identifiera personer som eventuellt fått avslag, vilket nog anses som känsligt.

Du får nog nöja dig med att tacka här i tråden.
 

Brandten

Medlem
Det du möjligen kan ta rätt på är hur många av respektive korttyp du värvat men har du någon nytta av det?

Vilka du värvat, för att kunna tacka personligen, gissar jag att Amex av sekretesskäl inte släpper. Indirekt kan ju denna information möjligen även nyttjas för att identifiera personer som eventuellt fått avslag, vilket nog anses som känsligt.

Du får nog nöja dig med att tacka här i tråden.
TACK!! alla
 
Toppen