Senaste nytt

Nya regler för värvning till Amex (gäller tills vidare)

palmen

Moderator
Då var Juli månads värvare presenterade i värvningstråden
Amexvärvning genom Businessclass | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Sommaren är nu här och vi vill till att börja med tacka alla på forumet för deras bidrag i år och tidigare år. Det är väldigt många som bidrar med oändlig kunskap och ställer frågor dag ut och dag in och det är ni alla som är forumet på businessclass.se.
Vi moderatorer har valt ut 5 personer som gjort något litet extra under de senaste åren, vilka de är samt en kort motivering kan ni läsa i tråden för värning (se länk ovan).

Hur urvalet görs för Augusti är inte bestämt ännu, antingen går vi tillbaka till tidigare urval eller så kanske det blir något annat sätt. Det kommer dock inte vara vi moderatorer som tar fram 5 värvare i Augusti.
 

Alf

Medlem
Jag fick 5 värvningar, 3 premium, 1 Platinum och 1 Elite. Jag bugar och bockar med ett stort tack till er som valde min länk.

Vad jag skall göra med poängen. Ett förslag från min numera vuxna son, som bidragit en del via vårt familjekonto, är att göra en repris på några resor han var med på som tidig tonåring när han var med mej några gånger när jag jobbade i USA i ett antal kortare perioder i LA området. Närmare bestämt i närheten av Malibu. Detta var under 90-talet så det kanske är dags att göra en nostalgitripp. Detta skall enligt sonen även inkludera Las Vegas och det får jag väl stå ut med ytterligare en gång. Nu är jag inte den största supporten av LA området men jag får väl offra mej. Det finns ju en hel del sevärt i området. Det gäller då bara att hitta ett par businessbiljetter med SAS och det brukar vara det svåraste.
 
Toppen