Nya points bargains biljetter from 2012-SEP-04

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Elias, 3 September 2012.

1. Oktoberfest i Düsseldorf!
    ARN-CPH(möta upp brorsan)-DUS
    Allt i C, fyra (4) flighter för 15k EBpoäng och sexhundrangt SEK.
    Grym deal!

3 personer gillar detta.
  2. Mattias Edstrom

Mattias Edstrom Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    "Tommy Palomäki;74139]Zürich låter som en toppen weekend i början av december eftersom jag avbokade min weekend resa till Shanghai som bokade i januari för 20.000 poäng. Tyckte att lite för långt att flyga för en weekend resa. :rolleyes:"

Så synd..hade de inte C klass på det erbjudandet du bokade?

3. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var den första SAS EuroBonus jubileums kampanjen 20:e januari och det gällde bara Monkey inga rabatter på Y och C.
    Den resan är nu avbokat och istället flyger jag till Bryssel i C under samma helg. :)

4. Mauricio

Mauricio Medlem

Land:
    Norge Norge
    Passade på att boka en resa till Dusseldorf i C med en polare, har inte så höga förväntningar med tanke på flygtiden från Köpenhamn till Dusseldorf, knappt 1h30m men bra valuta för pengarna! 15k + skatter och avgifter för en returbiljett i C. Flyger den 5 Oktober och hem den 7, visst är det oktoberfest där också då?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!