Senaste nytt

Nya Point Bargains fr.o.m 19/4

A380*G

Medlem
Och var är erbjudanden för alla som inte bor/reser i Norden? Tycker EB borde ha lite bargains för de som bor på destinationerna. Det skulle stärka incitamentet att hålla kvar vid EB även när man bor utomlands.
 

Silferlood

Medlem
Och var är erbjudanden för alla som inte bor/reser i Norden? Tycker EB borde ha lite bargains för de som bor på destinationerna. Det skulle stärka incitamentet att hålla kvar vid EB även när man bor utomlands.
Du kan ju start din bonusresa ex på som nu senaste erbjudandet i Amsterdam och resa till Oslo eller Kirkenes om du vill det, om jag förstår dig rätt nu..:rolleyes:
 

A380*G

Medlem
Du kan ju start din bonusresa ex på som nu senaste erbjudandet i Amsterdam och resa till Oslo eller Kirkenes om du vill det, om jag förstår dig rätt nu..:rolleyes:

Jo det är klart, men jag tänkte mer på att det vore bra att ha lite erbjudanden med start i BKK, PVG, NRT, PEK, IAD, ORD, EWR..... sådana erbjudanden är ju ganska exklusivt riktade till de som bor i diverse regioner, men antagligen väldigt uppskattade.
 

Homer

Medlem
Det är 4 tyska destinationer med på listan, den 4:e maj sänks hursomhelst normalpriset till Tyskland till 20/25/30
 

Homer

Medlem
Kollade ARN-BER till slutet av oktober och kunde boka rabatterat pris på direkt linjen med... :)

Vad de skriver ska man nog inte fästa sig vid så mycket,
på födelsedagsidan står det t.ex. att det bara är 10% rabatt :rolleyes:

sas.jpg
Win a trip for 4 to any destination in the world
 
Last edited:
Toppen