Nya Milesregler post Covid-19?

Diskussion i 'Övriga flygbolag' startad av stare, 22 Oktober 2020.

1. stare

stare Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inser att jag och många med mig flyger i runda slängar 0 miles just nu och för lång tid framöver. Kommer inte ha behov av några extra miles närmaste månaderna. Undrar om flygbolagen inser detta också? Inte många som jagar guldkort och sköna lounger i dessa kris tider. Kanske flygbolagen inser detta också?

2. Jag vet inte om jag förstår frågan. Handlar detta om att behålla status via resor? Handlar detta om att tjäna poäng på kreditkort? Kan du klargöra frågan?

Om det gäller flyga in status så är detta avhandlat i ett antal olika trådar beroende av flygbolag :)

3. stare

stare Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tänker mer generellt huruvida folk ska komma upp i någon slags statusnivå framöver, flygbranschen är i behov av förändring. vi kommer inte flyga i samma utsträckning på länge, om ens någongång.

4. Ok, då är jag med. Ditt inlägg ligger i "Kreditkort" så det var svårt att veta vad du menar. Som vanligt ser vi gärna att man söker lite innan man postar nya trådar:
    Lufthansa, status och COVID-19 | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor
    Dubbla poäng med Flying Blue ( AirFrance/KLM) | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor
    SAS förlänger status ett år pga Covid-19 | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor
    British Airways sänker gränsen för status i April, Maj och Juni | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor
    Hotellkedjor som förlänger status pga Covid-19 - ENDAST hotell som diskuteras | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor

beskriver vad som händer just nu..

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!