Nya förmåner för Le Club Accorhotels statusmedlem?

Diskussion i 'Accor & Le Club' startad av FF#1, 26 September 2013.

1. mmatsie

mmatsie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Precis, 2 nätter på Pullman(mkt bra, cava till frukosten :)) och sedan 2 nätter på Novotel Cornella. Inte alls lika bra och ingen nytta av platinum men trevligt område och väldigt billigt.

1 person likes this.
  2. petsky

petsky Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är väl sa upplägget är.

Bor man pa nagot av Accors premium hotell sa far man nytta av statusen medan det inte ger ett skvatt om man bor pa budget alternativen (en halv hotellnatt pa över 30 övernattningar, ingen recognition alls). Kan första upplägget med att premiera premium alternativen, men mitt resemönster passar det inte alls.

Om man nu skall ha en asikt om hur Accor driver sina affärer tror jag i alla fall att de skulle vinna pa att rensa ut bland sina olika varumärken och skilja dem at. Som det sett ut hitintills har det varit en röra där varumärkena inte gett nagon klar indikering vad man far.

3. Det kan vara så men jag tror att det inte har sipprat ner i organisationen ännu. Det kan säkert våra Accor represenatnter svara på. Accor har ju inte ens gått ut med detta officiellt ännu, dom har ju bara ändrat hemsidan för drygt 2 veckor sen.

Jag bodde på Novotel Busan förra vecka och dom visste inte ens om dom nya förmånerna ännu. Skall tillbaka dit i slutet av månaden, då får vi se om dom vet mer.

Sen tycker jag nog att dom börjat ändra lite, differntiera detta. IBIS har ju helt andra förmåner än resten....

4. Smuffe

Smuffe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag och min sambo bodde 1 natt på Ibis flygplatshotell i Zürich och det var första natten som jag bokade och registrerade mitt kort så jag hade 0 nätter och tillika 0 status. Vi fick varsin drinkbiljett på valfri dryck, öl, sprit eller alkoholfritt. Dock är jag skeptisk till Ibis Styles efter en katastrofal upplevelse i Paris.

5. RonnieK

RonnieK Medlem

Tänker du på att vi har Accor representerat här i forumet eller på något annat?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!