Senaste nytt

Ny version av SJs mobil app

JoelG

Medlem
Ja äntligen!

Jag hörde av mig till kundtjänst senast i förrgår för att fråga varför de inte har stöd för wallet och när det kommer. Svaret då var fritt tolkat: det var inte högsta prioritet med Wallet vid släpp av ny app, vi håller på att utreder efterfrågan och tekniska möjligheter, det kanske kommer i någon version i framtiden men vet ej när. Verkar antingen vara fler bolag än SAS där avdelningarna inte kommunicerar med varandra, eller så jobbar SJ galet snabbt.. ;)

Har utöver din fråga varit hård kritik/påtalande att ha en app som inte stödjer wallet var en ytterst dålig idé i två-tre veckors tid vilket lyckligtvis givit resultat :D Wallet - Frågor & svar - SJ AB
 

demgard

Medlem
SJ:s nya digitala plattformar har blivit superbra tycker jag. Smidigt att boka både för pengar och poäng. SAS borde inspireras

Gissar att du inte bokför kvitton från SJ, eller har behövt boka om en bokning med flera resor och resenärer? ;)

Skämt å sido, jag håller med. Överlag är det en enormt stor förbättring! Dock är den pessimistiska delen av mig fortsatt förbluffad över hur man kan lägga så mycket utvecklingstid och så mycket beta tid och till slut ändå leverera en plattform med så många barnsjukdomar..
 

Hachans

Medlem
Gissar att du inte bokför kvitton från SJ, eller har behövt boka om en bokning med flera resor och resenärer? ;)

Skämt å sido, jag håller med. Överlag är det en enormt stor förbättring! Dock är den pessimistiska delen av mig fortsatt förbluffad över hur man kan lägga så mycket utvecklingstid och så mycket beta tid och till slut ändå leverera en plattform med så många barnsjukdomar..

De försökte sig på en rövare och ta bort passbookstödet för att spara utvecklingskostnader mellan plattformarna (det är ju bara en mobil webbsida i ett "app-skal". Det var folk inte nöjda med, så de fick lägga till det igen. MEN då kom också stöd för Apple watch, vilket de gjort väldigt snyggt!
 
Toppen