Senaste nytt

NY US Dividend Miles Buy/Gift kampagne [t o m 2014-JAN-31]

Är d någonsin rätt beslut att ej köpa... :confused: :rolleyes:
Det finns alltid en alternativkostnad, åtminstone för mig som inte har obegränsat med pengar :) Är det kanske bättre att investera motsvarande pengar i nästa LifeMiles-kampanj, eller spara dem till en riktig biljett när jag faktiskt planerar att resa? Det känns lite för osäkert med framtiden för poängen hos US om jag inte ska boka innan 30 mars tycker jag.
 

TjudöBoy

Medlem
Så sant så sant, d e väl inte så många som har obegränsat med pengar...
Har själv redan 250 k på kontot så d får vara denna gång, hoppas på att det blir 1:1 konverteringsfaktor till AA.
 
Et praktisk spørgsmål, i familien er det kun mig der får 50K+50K frem i rullemenuen. T&C siger at hver konto kun kan modtage 50K bonus miles, men intet om hvor mange miles der kan giftes.
Kan jeg gifte 50K+50K til 3 personer?
 

agehall

Medlem
Sorry var kanske otydlig, det var detta inlägg jag menade. Alltså att man ej behöver fått erbjudandet per mail för att kunna ta del av detsamma.

Jaha, det finns väl ingen som fortfarande väntar på att få mail? Jag skickar mina USDM-brev direkt i spamfoldern. Kollar istället min buy-sida så fort någon här ser något erbjudande.
 

karho

Medlem
Jaha, det finns väl ingen som fortfarande väntar på att få mail? Jag skickar mina USDM-brev direkt i spamfoldern. Kollar istället min buy-sida så fort någon här ser något erbjudande.

Jodå, jag tror nog det finns vissa som fortfarande väntar på att få mail. Jag upplevde din fråga som att du inte fått detta mail och därför inte trodde att du kunde ta del av denna kampanj - därför ville jag vänligt upplysa om att så kanske inte var fallet, eftersom jag inte fick detta mail om erbjudandet, men det dök ändå upp på buy-sidan vid inloggning.
 

FF#1

Medlem
Hmm… sitter i valet och kvalet om man ska köpa på sig lite och låta dem bli konverterade.
Jag har dock inte så mycket erfarenhet av OW bonusresor så jag är lite tveksam.
 
Toppen