Senaste nytt

Ny "share" miles kampanj på US Airways Dividend Miles

Dr. Miles

Expert
Anledningen att jag frågar är för att som inloggad står det absolut ingenting om det utan det verkar gå lika bra. Har någon sett dessa villkor för på hemsidan i inloggat läge står inga som helst begränsningar.

Jag misstänker att du inte har läst den finstilta på deras webbsida vilket du kan hitta när du har klickat på Share miles.

US Airways skrev:
  • Offer available for share transactions made between April 7th 00:00:01 PT and April 13th 2014, 23:59:59 PT.
  • All transactions are non-refundable.
  • Bonus miles will be awarded upon completion of the transaction.
  • The maximum number Share Bonus miles that can be received by one member for this offer is 50,000 bonus miles.
  • All miles shared beyond this limit will not be eligible for a bonus. ​
  • The recipient of the share transaction will also receive the bonus miles. ​
  • All transaction inquiries must be submitted to US Airways Dividend Miles within 90 days from end of promotion.
  • Offer is subject to change.
  • Offer cannot be combined with any other offer.
  • Buy and Gift transactions are not eligible for bonus.
  • Only share transactions made online are eligible for the bonus.
  • Please note that Dividend Miles accounts less than 12 days old are not permitted to Buy, Share or Gift miles.
    [*]For Gift and Share transactions, the recipient account must also be 12 days old.
  • All US Airways Dividend Miles terms and conditions apply.
https://www.usairways.com/en-US/div...s/sharemiles.html?CAMPAIGNCODE=USSharelanding
 

jumbooze

Medlem
+ följ doktorns råd att ha miles på banken
Typ 100k på *A och 100k på OneWorld om det skulle knipa är det bra att kunna ta sig fram :D
 

Swisser

Medlem
Bra, då har man fullt ut utnyttjat denna share USDM promotion. Antagligen den sista, innan de integreras i AAdvantage.
 

jumbooze

Medlem
Jag har delat med Thornado,
Han skickade till mig, gick jättesnabbt,
Nu skickade jag tillbaka från kontot (har varit med i några år, ej nytt, ej första transaktionen)
Jag genomgick alla stegen på "points-sidan" som vanligt.
Men jag ser inte att poäng har dragits från mitt konto, står saldo 100k fortfarande.
Någon som har liknande erfarenheter i denna vändan.
 

Stefan62

Medlem
Antagligen den sista, innan de integreras i AAdvantage.

Tror Du på integration, trots att US Airways skriver att det ligger längre fram i tiden?

Jag tror mer på att detta kommer att fortsätta som vanligt tillsvidare - det är säkerligen en bra affär med mycket cashflow för US Airways delen.
 

Friskytten

Medlem
Jag har delat med Thornado,
Han skickade till mig, gick jättesnabbt,
Nu skickade jag tillbaka från kontot (har varit med i några år, ej nytt, ej första transaktionen)
Jag genomgick alla stegen på "points-sidan" som vanligt.
Men jag ser inte att poäng har dragits från mitt konto, står saldo 100k fortfarande.
Någon som har liknande erfarenheter i denna vändan.
Contrails hade nyss en liknande upplevelse, tog ca 4-5 timmar innan det drogs / överfördes.
 
Toppen