Senaste nytt

Ny SAS kampanj, en miljon billiga resor, boka 20-28 oktober res 10 november - 30 september 2015

hallgren

Medlem
Jag hittar t ex ARN-SFO för under 5000, ARN-EWR för en bit under 4000 och resor till London och Paris för de priser som listas på förstasidan på sas.se.
Men för sommarresor till Medelhavet ser det lite tunt ut.
 

Homer

Medlem
Hittar inga riktigt billiga biljetter, har SAS sålt 1,000,000 biljetter under natten? :)

Jag kör dödgrävarskiftet och letade 01:01 då biljetterna släpptes och det var lika illa då
finns massor till exempelvis London och Paris.

5.000kr till SFO i ekonomi är verkligen inte billigt, BA mfl. har sålt biljetter för 3.500kr länge.

Inrikes ska vi inte tala om, tydligen för dålig konkurrens.
 

Friskytten

Medlem
Äsch, inte i närheten av det som erbjöds vid rean i våras. Känns mer som de har fyllt på med några extra biljetter i de redan befintliga billigaste prisklasserna. Hittar inget prisvärt, avstår.
 

Dr. Miles

Expert
Jag kör dödgrävarskiftet och letade 01:01 då biljetterna släpptes och det var lika illa då
finns massor till exempelvis London och Paris.

5.000kr till SFO i ekonomi är verkligen inte billigt, BA mfl. har sålt biljetter för 3.500kr länge.

Inrikes ska vi inte tala om, tydligen för dålig konkurrens.
SAS har också haft billig biljett till all SAS opererade long haul destionation för ca 2.000 SEK inkl. skatter. British Airways rea som 3.500 SEK inkl. skatter till USAs västkust har inte kommit oftare än så.

SAS har till och med haft superbillig Business class biljett till Kina från Oslo under 200 USD inkl. skatter. ;)

Very Cheap C class ticket to China!! - FlyerTalk Forums

Däremot håller jag med om att den här gångens rea inte är exceptionellt billigt.
 

Dr. Miles

Expert
Jag kör dödgrävarskiftet och letade 01:01 då biljetterna släpptes och det var lika illa då
finns massor till exempelvis London och Paris.

5.000kr till SFO i ekonomi är verkligen inte billigt, BA mfl. har sålt biljetter för 3.500kr länge.

Inrikes ska vi inte tala om, tydligen för dålig konkurrens.
SAS har också haft billig biljett till all SAS opererade long haul destionation för ca 2.000 SEK inkl. skatter. British Airways rea som 3.500 SEK inkl. skatter till USAs västkust har inte kommit oftare än så.

SAS har till och med haft superbillig Business class biljett till Kina från Oslo under 200 USD inkl. skatter. ;)

Very Cheap C class ticket to China!! - FlyerTalk Forums

Däremot håller jag med om att den här gångens rea inte är exceptionellt billigt.
 

Homer

Medlem
SAS har också haft billig biljett till all SAS opererade long haul destionation för ca 2.000 SEK inkl. skatter. British Airways rea som 3.500 SEK inkl. skatter till USAs västkust har inte kommit oftare än så.

SAS har till och med haft superbillig Business class biljett till Kina från Oslo under 200 USD inkl. skatter. ;)

Very Cheap C class ticket to China!! - FlyerTalk Forums

Däremot håller jag med om att den här gångens rea inte är exceptionellt billigt.

Det är inte alla som bara dricker te, så lägg på 1000kr för det här;)
SAS börjar ta betalt för öl/vin på interkontinentala flygningar i Go/economy class | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor
 
  • Gilla
Reactions: pep

chazzie

Medlem
Kikade som hastigast på ARN-ORD, fanns för strax över 4000-ingen i juni, vilket jag anser är rätt OK. Dock gick slanten upp till 5500 om man ville utgå från UME, dock helt OK för "tidig sommar" får man väl säga.

Ligger lite lågt ett tag i väntan på en eventuell höstresa till Texas, det verkar inte vara någon brist på kampanjer på USA nuförtiden =} :D:D
 
Toppen