Senaste nytt

Ny SAS-kampanj 1.000.000 billiga biljetter till hela världen

jth

Medlem
Ser att plus Stockholm-Alicante Tor fortfarande kan fås för 2126 kr söndagen den 9 november. Perfekt MR, vi är väl redan några som bokat denna!
 

palmen

Moderator
Jag sitter på 1D både på nervägen och hemvägen den 9e.
Kanske ska starta en egen tråd för denna helgen. :)
 

Newyorker86

Medlem
Blir det inte London får det kanske bli en överraskningsresa till New York istället i mars.
Känner att den där snöstormen tog lite väl mycket av min energi och tid i vintras när jag var där första gången. Så dags för en revansch.
En ny vårgarderob behöver jag nog ha. ;-)
När snön väl kommer där verkar det ju som att det kommer hur mycket som helst
 

ESSA

Medlem
När snön väl kommer där verkar det ju som att det kommer hur mycket som helst

Ja eller hur?!
Och den som säljer vägsalt dit har gör sig en jäkla förmögenhet! Saknade de strukturerade militärerna från Peking med sina kvastar. I rad, sopandes synkronicerat så snart första flingorna faller. ;-)


Hur som helst så blev det en överraskningsresa till New York i början av mars istället.
Ut torsdag 5/3 hem måndag 9/4.
Arn-ewr-arn.
Vilket är billigare än SAS annonserade.
3725:-/pers istället för 4299:-/pers.

Nu har jag tänkt använda mina poäng att uppgradera oss till Plus på hemvägen. 15000x2. Klart värt det!

Hoppas mars är säkrare vädermässigt. Annars åker gummistövlarna med! ;-)
 

Newyorker86

Medlem
Ja eller hur?!
Och den som säljer vägsalt dit har gör sig en jäkla förmögenhet! Saknade de strukturerade militärerna från Peking med sina kvastar. I rad, sopandes synkronicerat så snart första flingorna faller. ;-)


Hur som helst så blev det en överraskningsresa till New York i början av mars istället.
Ut torsdag 5/3 hem måndag 9/4.
Arn-ewr-arn.
Vilket är billigare än SAS annonserade.
3725:-/pers istället för 4299:-/pers.

Nu har jag tänkt använda mina poäng att uppgradera oss till Plus på hemvägen. 15000x2. Klart värt det!

Hoppas mars är säkrare vädermässigt. Annars åker gummistövlarna med! ;-)
Jag var där i början av april. Då kunde vi ha Picknick en dag i central park, två dagar senare spöregn och kallt. Så kan slå om väldigt fort :)
 
Toppen