Senaste nytt

Ny Qatar-REA, boka 11-17 jan 2016

pep

Medlem
Alt er i sin orden. Jeg købte også CPH-BKK retur under en QR-rea i 2015 for ca. samme pris som nu. Også I-klasse. Alt fungerede perfekt. Dealen som @Dr. Miles i sin tid fandt, var jo en tydelig og ekstrem mistake fare, altså en helt anden case.

Mit personlige problem er logistiken, idet jeg skal rejse fra Vietnam til CPH for at positionere mig og for igen at "afpositionere" mig. Heldigvis kan jeg købe en Q-klasse med 4 mdr.s gyldighed HAN-CPH-HAN som pakker min rejse CPH-HAN-CPH ind. Hvis jeg vælger business på denne strækning (HAN-CPH-HAN) stiger prisen til ca. 24000 DKK, som en business klasse normalt koster fra VN til DK. Alternativt skulle jeg tage alle rejserne indenfor 1 måned, men så meget luksus kan jeg ikke fordøje på så kort tid..
 
Last edited:

LarsCph

Medlem
Jag kan väl också erkänna att jag är osäker om det är värt de pengarna med en 2,5 och en 5,5 åring.

Haha - det kan jeg til dels godt følge. Vi har så "kun" et barn - hun er 4 nu. Hun har været med på business class flere gange siden hun var cirka 1 år og jeg vil nu bestemt sige at jeg syntes man får noget for pengene. Selvfølgelig er man nødt til at holde lidt igen på mængden af champagne - men på den anden side er det (også) lækkert for børn at der er god plads, nul toiletkø, god mad og fin service. Men med 4 rejsende så bliver det alligevel til en del penge! :)

Der kan selvfølgelig også være noget opdragende i at "udsætte" dem for long-haul economy - så de ikke får alt for stort et chock når de skal til selv at betale for at rejse :p
 

JonW

Medlem
Bokade ARN-BKK i C hos Expedia till oktober.
Någon som vet om man kan uppgradera ett ben t ex DOH-BKK till F med cash??
 
  • Gilla
Reactions: Gus

JensE

Medlem
Jag undrar hur många "BC möten" det blir ombord på QR flighter i år? :)
Bokade för några dagar sedan också ARN-BKK för en semester mellan semestrarna i Oktober vilket jag sett några i tråden också gjort.
 

lunne

Medlem
Vilka fare rules är det som gäller?

Någon som har pejl på om det är samma fare rules om man bokar via OTA som Expedia eller MrJet som de man kan finna på Qatars hemsida när man väljer kampanjpriserna?

Qatars hemsida tycks visa på att man kan avboka mot en summa på drygt 2000 kr.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

MegaFlyer

Medlem
Vilka fare rules är det som gäller?

Någon som har pejl på om det är samma fare rules om man bokar via OTA som Expedia eller MrJet som de man kan finna på Qatars hemsida när man väljer kampanjpriserna?

Qatars hemsida tycks visa på att man kan avboka mot en summa på drygt 2000 kr.

En till skillnad verkar vara att biljetter via OTA inte get poängx3...
 
Toppen