Senaste nytt

Ny PointBooster

Hur var det med er som fick vara med i 'dubbla poäng i februari-kampanjen' - är det någon som får ta del i båda?

Jag är med på båda.

Jag var med på 'dubbla poäng i februari-kampanjen' men flög bara i Economy ARN-HEL-ARN och ARN-CPH-ARN så inte så många extra poäng.

Jag saknar 1 economy resa för att nå min 12 som jag gissade på Pointbooster men samtidigt har det blivit några Economy Extra och Business som jag hade inte gissat. Vi får se hur mitt Pointbooster kommer att sluta. :)
 

Unicornone

Medlem
Landade min PB i fredags 6xbusiness + att fyra av dem flögs i förra veckan och jag har dubbla poäng i maj som grädde på moset. Känns bra. Slaktade mitt EB-konto den 27/4 med en bokning för hela familjen till IAD.
den 2/5 kom 2-4-1 vouchern från Amex.. Men nu så har jag väl fått ihop poäng till den innan sommaren är slut. Räknar med att ha nära 40 k till den sista juni.
 

Unicornone

Medlem
Always look on the bright side of life....

Räknade med 40K till sista juni, lyckades överträffa mina vildaste och har när PB:n kommer in 75K ...
Om man kunde ha samma boostmöjligheter på lönesidan också :confused:

Hade satsat på 6 businesslegs men det blev 12 + att 10 av dem var nu i maj med dubbla points, nu blir jag väl portad från SAS EB-kampanjer ett tag antar jag.
 
Då var det 1 juni och PointBoostern slut för denna gång. 12 legs, varav 4 business hade jag rapporterat in. Och det är precis så många jag åkt. En av resorna var en konferensresa (bokad i G) Förutsätter att dessa flighter räknas in? (som economy förstås)
 
Jo men det var ett tag sen, i april tror jag och i stort sett alla resorna hamnade i maj.

Loggade nu in på EB-kontot och ser då att min resa t/r till Milano står regad som "Group fare" och inte "Economy".
Kan det vara så jäkla surt att biljetter i G inte räknas med i Point Boostern ?!?
 

Roger J

Medlem
...Loggade nu in på EB-kontot och ser då att min resa t/r till Milano står regad som "Group fare" och inte "Economy". Kan det vara så jäkla surt att biljetter i G inte räknas med i Point Boostern ?!?

Fick du poäng för G-priset du reste på? I så fall lär den väl räknas i Point Booster antar jag.
Din oro är dock befogad, gruppriser är ofta förknippade med dålig intjäning. Gäller hotell och till exempel SJ där gruppbiljetter inte kan registreras till Prio överhuvudtaget.
 
Jag inkasserade 5 000 p på trippen GOT-ARN-MXP och LIN-ARN-GOT. Helt ok!!
Får väl coola ner mig ett tag, det var ju trots allt igår som Pointboostern avslutades (jag gick i mål med planen enligt mitt sätt att se och sista flighten var 22 maj)
:)
 

palmen

Moderator
Jag gick i mål med min pointbooster i mitten på mars ungefär, hela 2 flygningar i economy :)
 
Toppen