Senaste nytt

Ny PointBooster

fcx

Medlem
Eh, nu får jag ont i huvudet av allt kliande...

Tecknade upp mig för pointboostern som var fram till årsskiftet, men missade målet med en (futtig) resa. Mycket riktigt fick jag tidigare i veckan ett mail som beklagade att jag inte nådde hela vägen fram.
Tack för att du deltog i EuroBonus PointBooster. Nu är kampanjen avslutad och det är dags att stämma av reseuppskattningen du gjorde i mars mot hur mycket du faktiskt rest t.o.m. 31 december 2012.

Som du ser i slutresultatet nedan, nådde du tyvärr inte ditt mål. Du får EuroBonus-poäng som vanligt för de resor du gjort – men det blev inga Extrapoäng denna gång.

Igår dök dock det här upp i mailboxen från SAS:
Tidigare statusuppföljning på hur du ligger till i PointBooster har varit felaktigt och det ber vi om ursäkt för. Därför får du Extrapoäng enligt din prognos och når där med ditt mål. Extrapoängen sätts in på ditt konto 10 januari 2013.

Har nu räknat mina registrerade flygningar två gånger, och jag har inte alls nått målet. Ändå verkar det som om poängen ska vara på väg in, blir spännande att se vad som händer den 10:e.

Är det fler som fått detta mail?
 

Roger J

Medlem
Jag missade med två flighter (hade gissat 12 C). men fick också ursäkta oss-mailet och fulla poäng pga av felaktigt SMS som skickades ut innan jul.
 
Fick ingen inbjudan denna gång, men jag fick fullt utfall på senaste pointboostern, överträffade t.o.m. med en C-flight. Så det blev 17.000 friska poäng som förhoppningsvis sätts in till veckan :)
 

Agö

Medlem
Så fick man äntligen besked om hur det gick till slut efter felaktiga mail, hemsidestrul m.m.

Missade en economy extra-resa (rent slarv) men flög mer economy än vad jag trodde så landade på 28 000 friska poäng.
 

Agö

Medlem
Så där ja. Skrev till Eurobonus Guld-service och fick ytterligare 2 000 p, dvs. full pott. Inte bara jag som hade svårt att räkna ihop detta. Krediterades idag till kontot.
 
Toppen