Senaste nytt

Ny poängkampanj, flyg och tjäna upp till 230.000 Avios

ucce

Medlem
Hej! jag tänkte resa till USA 3-17 december, om jag förstått allting rätt borde följande resa alltså generera 40,000 extra poäng. Visst tänker jag rätt?

Går det att hitta något billigare pris? tyckte mig läsa i deals att det i september fanns för under 20,000 kr..

Visa bifogad bild 10578

Du tänker rätt angående poängen.

Om jag minns rätt finns det en deal från 18KSEK med BA, men det betyder inte att det finns platser kvar till det priset alla datum. ITA ger vid handen att du har hittat de bästa oavsett flygbolag de datumen (även som *A har matchat över hela linan), och då är ju 40k extra avios dessutom inte fel
 

Senator

Moderator
Hej! jag tänkte resa till USA 3-17 december, om jag förstått allting rätt borde följande resa alltså generera 40,000 extra poäng. Visst tänker jag rätt?

Går det att hitta något billigare pris? tyckte mig läsa i deals att det i september fanns för under 20,000 kr..

Visa bifogad bild 10578

Det där är ett rätt bra "vanligt" pris. Du refererar till septembers rea antar jag då priset till LAX låg runt 19 000kr om jag minns rätt.
 

Concorde

Founding Member
Johan1; var du medlem i Executive Club innan kampanjen startade, och i så fall lyckades du registrera dig?
Som Senator skriver är 23-24,000 fortfarande ett bra pris till LAX. 9.5timmars flygning från LHR.
 

Johan1

Medlem
Johan1; var du medlem i Executive Club innan kampanjen startade, och i så fall lyckades du registrera dig?
Som Senator skriver är 23-24,000 fortfarande ett bra pris till LAX. 9.5timmars flygning från LHR.

Jag har varit medlem på BA i ca 1 år nu, gick utmärkt att gå med i kampanjen.
 

Concorde

Founding Member
Under 20K tr till LA i business är ett mycket bra pris. Du kommer dra in runt 60.000 avios på resan. Det är 4 tr poäng resor till London!
 

Dr. Miles

Expert
Visst har det blivit fel om jag fick 30000 extra avios för ARN-LHR-LAS ToR i C?

Det borde väl ge 40 000 poäng?
Om det är Stockholm-London-Las Vegas tur&retur i Club World, bör det vara 30.000 extra avios enligt denna tabell.

Screenshot20121209_1.jpg
 

Morgan

Medlem
Men borde jag inte få Club Europe-poängen också? Jag är nästan säker på att det var 40000 för en ToR när jag signade upp (tror inte tabellen fanns då).

Se Concordes inlägg från 17/8 i den här tråden:

Det är exakt samma upplägg som förra hösten, fast generösare.

1 resa T/R i Club World = 40.000 bonus avios. Det vara samma förr hösten. Hade en T/R till JFK och drog in närmare 70,000 miles på en resa. 18K för själva resan, 12K CE bonus och 40K CW bonus.
 
Toppen