Senaste nytt

Ny necessär i British Airways First class

kristerj

Medlem
Jag som tyckte den gamla necessären var ganska tafflig jämfört med andra bolags F-necessärer. Är den nya ännu "billigare"?

OT: Åkte Club World i veckan, ingen ögonbindel eller öronproppar i skopåsen, man fick fråga efter detta. Besättningen hade dessa i galley. Eftersom detta var en kvällsflygning bad nästan alla att få dessa. Märklig besparing
 

johhenrik

Medlem
Jag flög BA F mellan SFO-LHR i förrgår och fick tofflor. Fick även en pyjamas till frugan. Necessären var inte mycket att ha dock.

Man fick också be om ögonbindel. Antar det var samma med öronproppar.
 

agehall

Medlem
Att de gjort enhancements i CW är känt, men att det även skett i F visste jag inte.

Jag tycker det är helt briljant att de tagit bort öronproppar och ögonbindeln från CW - det var ju bara något alla ville ha - för att ersätta det med rakhyvel och en penna...
 

agehall

Medlem
Pennan är bra. Problemet är väl att den bara borde ha lagts till, utan att andra vässentliga delar tagits bort.
 

Malu

Medlem
Måste ändå ge pluspoäng för en deodorant. För en uppfräschande arrival-dusch så är faktiskt detta kit alldeles utmärkt. Ögonbindel fick jag tillsammans med pyjamas och tofflor separat när jag flög LAX-LHR i november. Öronproppar är jag inte säker på om jag fick några, men jag brukar ändå sova med NC-lurarna på.
 
Toppen