Senaste nytt

Ny lounge (Eventyr) på Kastrup

Status
Stängd för vidare inlägg.

Agö

Medlem
Här är en bra översikt över loungerna på CPH.

upload_2018-1-20_20-8-28.png
 

squeezen

Medlem
Aah, jag ska testa eventyr första ggn på måndag. Kangästa en. Åker då BA.
Men om det finns en till lounge i non-schengen zone där prio pass räcker kan det bli att testa den med.
Jag hade 40 flighter ut från CPH förra året men har aldrig testat vare sig atelier, eventyr el primeclass.

Finns det nån lounge review totallista för CPH i forumet?
Alla vet väl iofs att aspire o aviator är kass, SAS gold bara snäppet bättre men hur står sig alla dessa nya?
 
  • Gilla
Reactions: pep

squeezen

Medlem
Primeclass ser flott ut, lite sober. Ska nog testa på måndag trots intra-Schengen.

CPH: Primeclass Lounge Reviews & Photos - Terminal 3, Copenhagen Airport | LoungeBuddy
Vet inte hur pålitlig källa men i länken så står det i ”note!”:
————————————————————
This lounge is only accessible for passengers departing on a Non-Schengen flight from Terminal 3. Children under 7 years old are admitted free with an adult
————————————————————

När är du på CPH? Kanske kan ses på frukost i Eventyr annars?
 

Agö

Medlem
Vet inte hur pålitlig källa men i länken så står det i ”note!”:
————————————————————
This lounge is only accessible for passengers departing on a Non-Schengen flight from Terminal 3. Children under 7 years old are admitted free with an adult
————————————————————

När är du på CPH? Kanske kan ses på frukost i Eventyr annars?
Ja, det är dock aldrig några problem att komma in på non-Schengen, de kollar inte boardingkort i passkontrollen. Tidigare har det ju saknats anledning att gå dit, har ju inte funnits något öht. Eventyr ligger ju också i non-Schengen.
 
  • Gilla
Reactions: pep

squeezen

Medlem
Ja, det är dock aldrig några problem att komma in på non-Schengen, de kollar inte boardingkort i passkontrollen. Tidigare har det ju saknats anledning att gå dit, har ju inte funnits något öht. Eventyr ligger ju också i non-Schengen.
Nej, passkontrollen är väl inga pix, jag citerade fr loungens info i loungebuddy länken.
Så det är mer om loungen inte släpper in.
Isf (eftersom passkontroll inte är ett problem) så kan jag gästa in i Eventyr
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen