Senaste nytt

Ny lounge (Eventyr) på Kastrup

Status
Stängd för vidare inlägg.

pep

Medlem
Ja, det lyder underligt, da lounge adgangs-politiken virker restriktiv i form af høj entré...Artiklen er heller ikke helt klar da det fremgår at OW kan komme ind ("OneWorld partnere i bronze niveau eller højere"). Men det gælder vel kun hvis man rejser med BA? Ihvertfald indtil QR og andre får banket en aftale på plads. Jeg vil tro at "det snævre" udbud (af drikkevarer) forbedres når der er større kundegrundlag.
 
Det kan man nog utgå ifrån. Med tanke på att SAS normalt har non-Schengenavgångar från 07:50 till 21:00 lär det bli en kostsam historia. Men visst vore det fräckt att kunna gå till och från lounge och flyg på det sättet.

Som på Senatorloungen i Frankfurt då. Boarda direkt från loungen, mycket bekvämt. Pling i maskinen och opup till C gjorde det inte sämre :)
 

segra

Medlem
Eventyr Lounge är numera listad som en Priority Pass lounge. Kan tilläggas att för några månader sedan fick man även tillgång till Apartment-loungen som Priority Pass-innehavare (utan att betala extra), men den finns av någon anledning inte med i Priority Pass listan.

Äntligen! CPHs bästa lounge (enl mig i alla fall)
 
Faktiskt inte, var är dessa lokaliserade? Nu var det ngn v sedan jag var på CPH sist så kollen är inte 100a. Tacksam för allt som är bra eller bättre.
Jag har inte själv besökt dem, men så här står det hos Loungebuddy:

Atelier Relaxium Lounge:
Terminal 2 (inside security), located before the Pier A Gates.

Primeclass Lounge:
Terminal 3 (inside security), after Passport Control in the Non-Schengen area, the lounge is located on the 2nd Floor of Pier D.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen