Senaste nytt

Ny lounge (Eventyr) på Kastrup

Status
Stängd för vidare inlägg.

Brandten

Medlem
Så premiumöl serveras aldrig på fat?

Om det dessutom är utbudet i SAS lounge man jämför med framstår väldigt mycket som premium.


I Eventyr verkar ölutbudet bestå av:
Brewmasters india pale ale
Tuborg Classic
Carlsberg
Carlsberg Nordic (alkholfri)

Det gör det nog. Dock verkar ju inget av ovan vara speciellt premium om man ska tro betygen på nätet.
Är inte speciellt kräsen så går ett glas tapp-öl från SAS loungen ner så funkar Eventyr´s för mig också.
 

Canadien

Medlem
Så premiumöl serveras aldrig på fat?

Om det dessutom är utbudet i SAS lounge man jämför med framstår väldigt mycket som premium.


I Eventyr verkar ölutbudet bestå av:
Brewmasters india pale ale
Tuborg Classic
Carlsberg
Carlsberg Nordic (alkholfri)

Jo, men ingen av de ovanstående är några premiumöl. Finns många bra danska öl på fat, de kunde tagit någon Mikkeller, Amager eller To Øl t ex.
 

Brandten

Medlem
Men det visste ju inte Branden, han tyckte inte ens det var intressant att undersöka vad som serverades på fat.
Tyckte visserligen inte det var intressant att testa vattentrycket i duschen, smaken på skinkan (som jag också skrev om) eller hur mycket kolsyra det var i colan. Hör av dig i tråden här med din egna åsikt om ölen. Jag väntar med spänning.
 

Homer

Medlem
Tyckte visserligen inte det var intressant att testa vattentrycket i duschen, smaken på skinkan (som jag också skrev om) eller hur mycket kolsyra det var i colan. Hör av dig i tråden här med din egna åsikt om ölen. Jag väntar med spänning.

Du har postad vad du menar skulle vara information om en ny lounge men det mesta är bara bilder på möbler och trappor
 

Brandten

Medlem
Du har postad vad du menar skulle vara information om en ny lounge men det mesta är bara bilder på möbler och trappor
Måste ärligt erkänna att jag inte fattar nånting. Har ditt konto blivit hackat?

Om inte, är det något speciellt du vill se/höra om på måndag när jag och @Timotey skriver om på måndag när vi flyger Ethiopian? Eller förresten... Jag skiter i att rapportera något som helst så slipper jag förstöra din vecka.

Ibland är det lätt att förstå varför folk väljer att säga upp bekantskapen med det här forumet.....
 

Senator

Moderator
Hörni vänner, nu får ni ta det lite lugnt. Vad som är bra eller dåligt, intressant eller ointressant är subjektivt. Det är fredag, ta en öl: på fat eller på flaska. Så länge du tycker den är bra, spelar det ingen roll om jag inte tycker det.

Trevlig helg,
Hans/Senator i rollen som moderator
 
Idén var uppe och vände men försvann med senaste kostnadsbesparingsprogrammet...

Men nu har man ju sagt att man vill satsa på de egna loungerna när man säger upp avtalen med de som drivs av 3e part.

Men det är klart, den dyraste kostnaden är kanske inte ombyggnaden i sig, utan man åker säkert på att betala för den extra passpolis som måste sitta där hela (eller delar) av dagen.

Obotlig optimist som jag är, så hoppas jag ändå att de kanske kan tänka om i frågan. :)
 
  • Gilla
Reactions: pep

Agö

Medlem
Men det är klart, den dyraste kostnaden är kanske inte ombyggnaden i sig, utan man åker säkert på att betala för den extra passpolis som måste sitta där hela (eller delar) av dagen.
Det kan man nog utgå ifrån. Med tanke på att SAS normalt har non-Schengenavgångar från 07:50 till 21:00 lär det bli en kostsam historia. Men visst vore det fräckt att kunna gå till och från lounge och flyg på det sättet.
 

Kris

Medlem
Det kan man nog utgå ifrån. Med tanke på att SAS normalt har non-Schengenavgångar från 07:50 till 21:00 lär det bli en kostsam historia. Men visst vore det fräckt att kunna gå till och från lounge och flyg på det sättet.
+1
Det hade varit riktigt smooth. Jag ställer gärna en eftermiddag och river lite vägg...:D

Kör man torr på energi vid väggrivningen så finns det ju premiumkäk (ex kalla fiskefrikadeller) och riktigt god premiumøl på fat på armlängds avstånd.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen