Senaste nytt

Ny lounge (Eventyr) på Kastrup

Status
Stängd för vidare inlägg.

squeezen

Medlem
En fråga kommer man in i Eventyr lounge med ett BA gold om man flyger ex Qatar airways utan att betala?
ja det bör du göra,
dock mig veterligen som flyger mycket qatar så gäller starrs kort eller qatar metall inte, de har avtal med Aspire. tyvärr... fast hoppas det ändrats. tagga gärna mig @NotRyan med färsk info imorgon.

mitt qatar platinum dög i samband med BA flight dock...
 
  • Gilla
Reactions: pep

NotRyan

Medlem
ja det bör du göra,
dock mig veterligen som flyger mycket qatar så gäller starrs kort eller qatar metall inte, de har avtal med Aspire. tyvärr... fast hoppas det ändrats. tagga gärna mig @NotRyan med färsk info imorgon.

mitt qatar platinum dög i samband med BA flight dock...
Ja, BA-loggan kommer jag ihåg att jag såg så det skall ju ha funkat. Foto kommer i morgon eftermiddag.
 

NotRyan

Medlem
En fråga kommer man in i Eventyr lounge med ett BA gold om man flyger ex Qatar airways utan att betala?

ja det bör du göra,
dock mig veterligen som flyger mycket qatar så gäller starrs kort eller qatar metall inte, de har avtal med Aspire. tyvärr... fast hoppas det ändrats. tagga gärna mig @NotRyan med färsk info imorgon.

mitt qatar platinum dög i samband med BA flight dock...

Ja, BA-loggan kommer jag ihåg att jag såg så det skall ju ha funkat. Foto kommer i morgon eftermiddag.

Enligt foto #14 i den här posten så kommer man inte in om man åker med Qatar:
BusinessClass.se Loungen 2018 | Sida 46 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Men jag skall ta ett nytt foto senare idag....
 

NotRyan

Medlem
En fråga kommer man in i Eventyr lounge med ett BA gold om man flyger ex Qatar airways utan att betala?

ja det bör du göra,
dock mig veterligen som flyger mycket qatar så gäller starrs kort eller qatar metall inte, de har avtal med Aspire. tyvärr... fast hoppas det ändrats. tagga gärna mig @NotRyan med färsk info imorgon.

mitt qatar platinum dög i samband med BA flight dock...
Dagsfärsk bild på skylten, och nej ingen access för Qatar idag heller...

20180405_164013.jpg
 

fcx

Medlem
"Carlsberg Travel" låter ju alldeles för roligt, någon som vet vad det är?

Jag och @SNIFF var inne i loungen i måndags vid 0700 och vände. Inga gäster, ingen personal och nästan ingen mat (några skivor kalkon och formbröd). Vi vände direkt för att gå till SAS-loungen, men på vägen till trappan blev vi insprungna av någon ur personalen som påpekade att de faktiskt hade öppet...
 
  • Gilla
Reactions: pep

NotRyan

Medlem
"Carlsberg Travel" låter ju alldeles för roligt, någon som vet vad det är?

Jag och @SNIFF var inne i loungen i måndags vid 0700 och vände. Inga gäster, ingen personal och nästan ingen mat (några skivor kalkon och formbröd). Vi vände direkt för att gå till SAS-loungen, men på vägen till trappan blev vi insprungna av någon ur personalen som påpekade att de faktiskt hade öppet...
Nu sitter jag i Primeclass. Mindre men rätt trevlig den också...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen