Senaste nytt

Ny linje Göteborg - Warszawa med OLT Express Poland

Glenn E

Medlem
Hoppas att de har bra tider från Göteborg. Warszawa måste ha en av Europas mest prisvärda hotellpriser.
Jag provade Hyatt där för 2 år sedan. Det var lika fint som Hyatt i Asien och kostade 700 kronor natten.
Dessutom för 6000 Hyatt poäng får man en svit i upp till 4 nätter:p
 

erc

Medlem
Gdansk - KEF känns oerhört prisvärt. Enda nackdelen är att det bara är en tur per vecka.
 

Palazzi

Medlem
Gdansk - KEF känns oerhört prisvärt. Enda nackdelen är att det bara är en tur per vecka.

Håller helt med. Förvånande att det kan vara så billigt till KEF.... SAS, Norwegian & Icelandair ligger ju som förväntat högre i pris, men även Germanwings, Iceland Express & nya WOW AIR har mångdubbelt högre priser.
 

fly4fun

Medlem
Håller helt med. Förvånande att det kan vara så billigt till KEF.... SAS, Norwegian & Icelandair ligger ju som förväntat högre i pris, men även Germanwings, Iceland Express & nya WOW AIR har mångdubbelt högre priser.

Självklart kommer inte alla platser säljas till detta pris. Enligt uppgifter kommer 20 stolar per flight på utländska rutter få det lägsta priset 149 PLN. På nationella rutter ska 50% (90 stolar) säljas till lägsta priset 99 PLN.
 

Palazzi

Medlem
Självklart kommer inte alla platser säljas till detta pris. Enligt uppgifter kommer 20 stolar per flight på utländska rutter få det lägsta priset 149 PLN. På nationella rutter ska 50% (90 stolar) säljas till lägsta priset 99 PLN.

Jo, men tittar man några månader framåt i deras kalender finns det priser från 149PLN på "alla" datum till KEF (nu flyger de dock inte så ofta dit...)
 

fly4fun

Medlem
Jo, men tittar man några månader framåt i deras kalender finns det priser från 149PLN på "alla" datum till KEF (nu flyger de dock inte så ofta dit...)

Dom släppte biljetterna iförrgår, så dom har inte hunnit få in 20 bokningar på nån flight än. Så fort 20 platser är bokade på nån flight går priserna upp.
 

Palazzi

Medlem
Jo, men det är ju samma princip på nästan alla bolag, kvarstår gör ändå att lägstapriserna ligger lägre än konkurrenterna, så bokar du tidigt får du billigast biljetter.
 

Gnopps

Medlem
Tänk varje dag lär man sig något! Min första tanke var varför OLT som alltid flugit små rutter från Tyskland med propellerplan, har för mig att de flög Bremen-Köpenhamn. Så när jag nu såg att Polen-Göteborg med jetplan begrep jag ingenting, vi får önska dem lycka till! Kul med fler valmöjligheter.
 

Glenn E

Medlem
NU kan man boka biljetter från Göteborg till Warszawamed OLT express.
Tiderna passar mycket bra för en weekendresa.
Avgår från GOT kl 8 fredagkväll.
650 kronor är ju inte avskräckande.:)
 
Toppen