Senaste nytt

Ny layout på Eurobonus "Mina sidor"...

A380*G

Medlem
Vet inte om det är en del av IT-systemets overhaul men jag noterade att det nu verkar vara mäjligt att boka multicity också på hemsidan (hem från annan ort)! Äntligen.

En riktig multi city eller bara open jaw? Vilka bolag kan man boka online med det nya verktyget? Bara SK Group? Isf hjälper de knappt eftersom de inte har så stort nätverk. :(
 
En riktig multi city eller bara open jaw? Vilka bolag kan man boka online med det nya verktyget? Bara SK Group? Isf hjälper de knappt eftersom de inte har så stort nätverk. :(

Funkar till Tyskland med SK & LH kombination och Polen SK & LO kombination - de som jag snabbt provat. Tyvärr funkar ej som ut ARN-MMX och hem CPH-ARN... Jag tolkar detta så att tur och retur måste vara till/från samma land men iaf en förbättring sen tidigare. :)
 

Homer

Medlem
Vet inte om det är en del av IT-systemets overhaul men jag noterade att det nu verkar vara mäjligt att boka multicity också på hemsidan (hem från annan ort)! Äntligen.

Det där har funnits länge, flera veckor i alla fall, men det är ju bara halvbra eftersom du måste ha samma destination som till och från.
Dessutom bara 2 rutter.
 
Toppen