Senaste nytt

Ny layout i SAS-Eurobonusshop med ny funktion för saknade poäng

Agö

Medlem
Ärligt talat, ska det vara så här i fortsättningen skippar jag det. Tar ju mer kraft och energi att skriva till SAS än vad det är värt.
 

CharlieK

Medlem
Ärligt talat, ska det vara så här i fortsättningen skippar jag det. Tar ju mer kraft och energi att skriva till SAS än vad det är värt.
Håller med, än så länge har dom ju bara förbättrat möjligheten till att kontakta kundtjänst och påminna dem om ens poäng. Fick igår ett av mina köp överförda, kvar är ca 4-5 köp - väntar tills jag får dom innan jag börjar jubla. Känner jag SAS rätt lär det väl ta 2-3 månader till.
 

johan_fbg

Medlem
Jag kom inte åt den här sidan igår och det står fortfarande We are updating this area of the website and the automated form is currently unavailable. Please check back later to register your untracked sale.

Någon annan som har liknande bekymmer?
 

Zniper

Medlem
Har gjort 4 köp senaste veckan (webbhallen, lekmer och apoteket hjärtat) och inte fått poäng för något utav dem. Hjärtat har iallafall förut varit blixtsnabba och alltid fått bekräftelsemail omedelbart.
 
Toppen