Senaste nytt

Ny kampanj med Radisson Rewards

Finns en ny kampanj som jag hittade på loyaltylobby.
Båda fungerade för mig att regga på trots att han skriver att dom är targeted.
Det har, mig veterligen, alltid gått att regga sig på de här (på så sätt att man inte får ett felmeddelande) - men däremot så har det sällan eller aldrig faktiskt gått att använda erbjudandet. Eller menar du att du faktiskt fått dubbla nätter resp. 10k poäng?
 

mha321

Medlem
Jag provade att registrera mig och fick bekräftat - att jag just registrerat mig på vårens promo som tog slut för flera månader sedan.

Som platinum har jag som vanligt inte fått något targeted, så det var ju värt ett försök :)
 
Jag provade att registrera mig och fick bekräftat - att jag just registrerat mig på vårens promo som tog slut för flera månader sedan.

Som platinum har jag som vanligt inte fått något targeted, så det var ju värt ett försök :)
Ah, du fick också bekräftat att du var närmare 40 000 poäng? :p Och japp, låter som RRP standard ...
 

Olle K

Medlem
FÅ MER FÖR MINDRE: UPP TILL 25 % RABATT
Ta med familj och vänner: Boka en juniorsvit eller svit senast den 30 september och gör stora besparingar på medverkande hotell i Europa, Mellanöstern och Afrika. Bo mellan 1 september och 31 oktober och få upp till 25 % rabatt på ordinarie pris som en del av Radisson Rewards exklusiva medlemsrabatt.
 
Toppen