Senaste nytt

Ny kampanj: dubbla poäng med SAS Mastercard 25-27/9-2020

Mr Planning

Medlem
Passa på dom sista timmarna, kläder behövs alltid, och det blev lite shopping på Zalando som ju alltid är öppet :rolleyes:

Det blev dessutom den nya Samsung smart watch, på deras hemsida som ger ytterligare poäng!

Många bäckar små...
 

Renato

Medlem
Köpte smink och grejer åt frun. På cocopanda där hade dom 75 poäng för 100 kr, förutom sas mc kampanjen.
Jag är super nöjd med denna kampanj har gjort ett hårt arbete. :) maxade krediten, fick dock lite hjälp av familjen som behövde lite av allt möjligt :)
 

taxvalp

Medlem
Lät kortet gå varmt i helgen med några större inköp (främst via CDON) som reserverades direkt. Själva slutdebiteringen skedde dock först dagen efter kampanjens slut och i appen inga dubbla poäng att se för dessa köp.

Vad tror panelen - kommer det att lösa sig automatiskt? Någon med liknande erfarenhet?
 

zippan

Medlem
Lät kortet gå varmt i helgen med några större inköp (främst via CDON) som reserverades direkt. Själva slutdebiteringen skedde dock först dagen efter kampanjens slut och i appen inga dubbla poäng att se för dessa köp.

Vad tror panelen - kommer det att lösa sig automatiskt? Någon med liknande erfarenhet?
Vet inte. Men jag gjorde ett köp i Danmark i Lördags, bokfördes igår. Så inga dubbla i appen där inte.
 

mha321

Medlem
Lät kortet gå varmt i helgen med några större inköp (främst via CDON) som reserverades direkt. Själva slutdebiteringen skedde dock först dagen efter kampanjens slut och i appen inga dubbla poäng att se för dessa köp.

Vad tror panelen - kommer det att lösa sig automatiskt? Någon med liknande erfarenhet?
Jag gjorde köp på just cdon både fredag och söndag (taskig planering..) fick dubbla poäng på båda.

Men om det inte är dubbla poäng från början tror jag inte det är så stor chans att det skulle dyka upp automatiskt senare. Och de brukar ju friskriva sig ordentligt från just det scenariot att debiteringen sker för sent...
 

MLG55

Medlem
Lät kortet gå varmt i helgen med några större inköp (främst via CDON) som reserverades direkt. Själva slutdebiteringen skedde dock först dagen efter kampanjens slut och i appen inga dubbla poäng att se för dessa köp.

Vad tror panelen - kommer det att lösa sig automatiskt? Någon med liknande erfarenhet?

Hade samma problem som du förra året då jag köpte en värmepump på fredagen för 35000 kr och pengarna reserverades direkt. Affären löste in kortköpet på Måndagen och jag fick inga dubbla poäng.:mad:

Ringde direkt till kundtjänst och undrade var det var för mening att ha sådana kampanjer om det inte fungerar.

Jag behövde aldrig hota med att göra ett återköp för att kunna ta summan på Amex istället.
Han jag pratade med var mycket trevlig och fixade så jag fick mina extra poäng.

Ringer du inte kundtjänst så lär du inte få extrapoängeno_O
 
Mitt köp på CDON i söndags genererade inga dubbla poäng. Debiteringen vart den 28’.

*kommentar till kortet... Vinner jag med hela 2x3 :cool: (Nä, lite mer hann jag spendera.:D

370FCEB2-58C0-4599-9939-927A1D0BB48F.jpeg
 
  • Gilla
Reactions: hco

Once56

Medlem
Tycker det är extremt irriterande när de har dessa kampanjer och köp man gör på fredagen inte bokförs förrän på måndagen. Har hänt mig vid ett flertal tillfällen förut, och nu senast i helgen. Brukar lösa sig vid kontakt med SEB, men att man ska behöva bevaka drar ner glädjen med kampanjen.
 
Toppen