Ny guldkampanj med NCC Mastercard? Anmäl innan året 2020 är slut

Diskussion i 'Nordic Choice Hotels & Nordic Choice Club' startad av DrGold, 1 December 2020.

1. Berglund

Berglund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är SEB Kort Bank AB som sköter Nordic Choice Mastercard. Har du SAS Eurobonus Mastercard också är det tänkbart att det vid en snabb koll på personnumret ser ”rätt ut” men eftersom SEB Kort Bank AB sköter båda är det tänkbart att någon form av dubblett eller liknande problem uppstår.

Jag kan inte föreställa mig att Nordic Choice kundtjänst skulle kunna se eller avhjälpa något sådant fel utan det ligger antingen hos din bank, som ser en dubblett eller hos SEB Kort.

Mr Basic gillar detta.
  2. Mr Basic

Mr Basic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok, tack för tipset. Tror personen på Länsförsäkringar bank nämnde ngt om det också men mest om jag hade några automatiska dragningar liggande på SAS MC (vilket jag inte har). Då blir det ett samtal till SEB så har jag gått varvet runt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!