Senaste nytt

Ny Businessclassrea med dåliga priser från Sverige

Homer

Medlem
Vid första anblicken ser inte det här så bra ut heller


BA Reaa.jpg


Premiumflyg och -semesterresor i hela världen
Nu när vi även har rabatt på premiumkabiner på ditt flyg och lyxhotell är det dags att unna dig något. Från tiden uppe i luften till vistelsen på de allra bästa hotellen i världen kan du nu resa elegant till ett lägre pris.

BA Rea.jpg


Rea | Erbjudanden | British Airways

Upptäck världen för mindre | Erbjudanden | British Airways



Terms and Conditions


Examples of special fares valid for return flights from Austria, Denmark, Estonia, Finland, Germany, Iceland, Latvia, Lithuania, Norway & Sweden. Special fares are inclusive of taxes and surcharges and are subject to availability at the time of booking. Prices may fluctuate in line with exchange rates. The advertised fares have limited availability and are non-refundable.

Selling period: 11 August – 8 September 2016.

LONDON: Club Europe (business)
Examples show lowest available return fares in Business class.
Travel period: 26 September - 11 December 2016 and 9 January – 12 March 2017.
Min/Max stay: Sat night / 12 months.
No advance purchase.
Changes are allowed at a fee of EUR130.

LONDON: Euro Traveller (economy) to London Heathrow – hand baggage only
Examples show lowest available one way fares (hand baggage only) in economy.
Travel period: 26 September - 11 December 2016 and 9 January – 12 March 2017.
Min/Max stay: none / 12 months.
No advance purchase.
Changes are allowed at a fee of EUR80.

LONDON: Euro Traveller (economy) to London Gatwick
Examples show lowest available return fares (one hold bag included) in economy.
Travel period all routes: 7 September – 15 December 2016.
Min/Max stay: None / 12 months.
No advance purchase.
Changes are allowed at a fee of EUR80.

Latin America and Caribbean - First, Club World (business), World Traveller (economy) and World Traveller Plus (premium economy)
Destinations: Antigua, Bermuda, Barbados, Cancun, Grand Cayman, Grenada, Kingston, Lima, Mexico City, Nassau, Providenciales, Port of Spain, Punta Cana, Rio de Janeiro (First/Club World only), Santiago (World Traveller and World Traveller Plus only with travel from 3 Jan 2017), San Jose, St. Kitts, St. Lucia, Tobago.
Travel period: First, Club World (business): 1 September 2016 – 20 June 2017 (7 days advance purchase) / World Traveller (economy) and World Traveller Plus (premium economy): 1 September – 8 December 2016 and 9 January – 30 March 2017 and 24 April – 20 June 2017 (without advance purchase).
Min/Max stay: Sat night / 12 months.

Rest of the world – World Traveller (economy) and World Traveller Plus (premium economy)
Destinations: Abuja, Accra, Amman, Abu Dhabi, Bahrain, Beijing, Beirut, Bangkok, Cairo, Cape Town, Chengdu, Doha, Dubai, Hong Kong, Seoul, Jeddah, Johannesburg, Kuala Lumpur, Kuwait, Luanda, Lagos, Male, Mauritius, Muscat, Nairobi, Riyadh, Shanghai, Singapore, Sydney, Tel Aviv, Tehran.
Travel period: 7 September – 8 December 2016 and 10 January – 28 March 2017 and 25 April – 15 June 2017.
Advance purchase 14 days on Germany to Accra.
Min/Max stay: Sat night / 12 months.

Rest of the world – First, Club World (business)
Destinations: Accra, Abu Dhabi, Bahrain, Bangalore, Beijing, Bangkok, Cairo, Cape Town, Chengdu, Chennai, Delhi, Doha, Dubai, Hong Kong, Hyderabad, Johannesburg, Kuala Lumpur, Kuwait, Moscow, Muscat, Nairobi, Riyadh, Seoul, Shanghai, Singapore, Tel Aviv, Tehran.
Travel period (excluding Bangkok & Cape Town): 26 August 2016 - 28 August 2017 (14 days advance purchase).
Travel period Bangkok & Cape Town: 26 August - 31 October 2016 and 1 April - 28 August 2017 (14 days advance purchase).
Min/Max stay: Sat night / 12 months.
 
Last edited:

Senator

Moderator
Rio kanske? Annars rätt dåligt. Men jag blir inte så klok på priserna baserat på vad som finns i ExpertFlyer
INCSALE är väl rätt pris för denna kampanj?

BA ExpertFlyer.JPG
 
Märkligt, bokade 2 biljetter i prem.economy med BA/B787 till AUH (Abu Dhabi) i februari som en överraskning till frugan och det till 6.000:-/biljett. Nu på rean kostar den 8.100:-. Verkligen superrea. :)
 

doc

Medlem
Inget man hoppar högt för direkt. Trist. Nåja, det är ett tag kvar till mars då det blir dags för vårresa någonstans i världen.
 

henrik l

Medlem
13 496 kr till BKK i WT+ är väl inget man direkt springer benen av sig föro_O 9528 kr till HKG i WT+ är väl hyfsat för BA, men inte mer.
 

GillBates

Medlem
Såg i ett mail att KLM har businessclass-rea från Sverige. Kontrar BA tro? Det är ändå ett tag sedan dom hade några extrapriser.
 
Toppen