Senaste nytt

Ny bilpoolsaktör i Stockholm, Aimo, bara elbilar

Samosaguas

Medlem
Ny kod! Glad fjärde advent
49D72D2C-F1D3-40B1-91F5-647DC2A90949.jpeg
 

Samosaguas

Medlem
Dags igen…

God fortsättning på det nya året 2022!

Det var ett tag sedan vi såg dig sist. Behöver du bil i januari när skola och jobb drar i gång? Vi vill ge dig 100 credits* att köra för. Använd koden SUJR50 för att använda dina crediter. Koden är giltig till och med 31/01/2022

När du har löst in koden har du 14 dagar på dig att använda den.

*1 credit=1 kr
 
  • Gilla
Reactions: hco

hco

Medlem
Fick mail från Aimo i morse där de skrev:

"Hoppas att du är nöjd med tjänsten! Vi hat satt in 80 credits på ditt Aimokonto. Varför inte använda dem om du pendlar till jobbet, åker till gymmet eller ska storhandla? Trevlig resa! "

Men har inte sett till några 80 credits på kontot. Någon annan som fått liknande?
 

SK4628

Medlem
Fick mail från Aimo i morse där de skrev:

"Hoppas att du är nöjd med tjänsten! Vi hat satt in 80 credits på ditt Aimokonto. Varför inte använda dem om du pendlar till jobbet, åker till gymmet eller ska storhandla? Trevlig resa! "

Men har inte sett till några 80 credits på kontot. Någon annan som fått liknande?

Fick samma men har inte heller fått några credits vad jag kan se. För övrigt tycker jag översikten i appen för credits är väldigt svår att överblicka med massa rader av gamla credits som verkar ha gått ut...
 
  • Gilla
Reactions: hco

Berglund

Medlem
För övrigt tycker jag översikten i appen för credits är väldigt svår att överblicka med massa rader av gamla credits som verkar ha gått ut...
Jag har felanmält det där i cirka två år, att appen borde visa kampanjkoder i omvänd kronologisk ordning. Efter ett par års användare är det helt ohållbart att scrolla till botten för att hitta hur många minuter man eventuellt har eller inte har innestående.
 

Flyer722

Medlem
Det var ett tag sedan vi såg dig sist. Vi vill ge dig 100 credits* att köra för. Varför inte använda dem till helgen till att ta en tripp och njuta av det fina vädret ☀️

Använd koden SUAL02 för att använda dina crediter. Koden är giltig till och med 30/04/2022

När du har löst in koden har du 14 dagar på dig att använda den.
 
  • Gilla
Reactions: hco
Toppen