Ny Accelerate kampanj: 1:a Juni – 31:a Augusti, 2016

Diskussion i 'InterContinental Hotels & Rewards' startad av Homer, 15 Maj 2016.

  1. johhenrik

    johhenrik Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag vet inte riktigt. Jag kunde anmäla mitt konto till Business Rewards och på så sätt tjäna poäng på rum jag bokade till kollegor osv. Vet inte hur tusan det funkar dock, så har inte lagt ner någon tid på det. Det var nån notis jag fick på deras hemsida när jag var inloggad.
     
    FFlash gillar detta.
  2. palmen

    palmen Moderator

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    OK, tänkte om det var något man missade som kunde ge mer poäng...
     
  3. FFlash

    FFlash Medlem

    Land:
    Finland Finland
    Då har jag lärt mig nåt nytt också även om jag trodde jag kunde IHG "för bra". Inte så ofta jag drar med kollegor men får man extra poäng för deras rum (kollegor som inte bryr sig om poäng...) så måste jag kolla o regga mig
     
  4. johhenrik

    johhenrik Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    När du vet hur man gör, informera här :)
     
  5. jumbooze

    jumbooze Medlem

    Ort:
    ex-CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    @johhenrik du vet att man faktiskt kan använda poängen eller hur? ;)
     
  6. johhenrik

    johhenrik Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag har faktiskt använt ca 1.000.000 poäng de senaste tre åren. :)
     
    Kris och jumbooze gillar detta.
  7. Kris

    Kris Medlem

    Ort:
    Köpenhamn
    Land:
    Danmark Danmark
    Det är ju ett drygt halvår på valfri pointbreak resort :D Alternativt 13års sträckläsning av billiga upplagor av digital rewards (200p)...
    Good game!
     
    johhenrik gillar detta.
  8. Kris

    Kris Medlem

    Ort:
    Köpenhamn
    Land:
    Danmark Danmark
    Som vanligt... kampanjen nådde sitt slut. Poängen är fortfarande inte på kontot. Hade en digital rewards som inte registrerats och därmed inte heller boostern klara 6 av 7 (eller 5 av 6 eller vad det nu var). Störigt. Skickade mail och fick bekräftat att det skulle fixas inom 3-5 dagar. Väntade idogt i en månad och ringde dem förra veckan med irritation i rösten. Fick beskedet att det tar 3-5 dagar at fixa det. Lol.... frågade om de kan garantera det denna gång, men fick inget jakande svar på den frågan. Tredje gången jag inte fått mina poäng enligt deras kampanjer och att jag måste maila/ringa flera gånger för att fixa det. Störigt!

    Passade på fråga om RA och kriterier samt om det inte kunde kolla/bekräfta huruvida jag kvalat för nästa säsong. Locket på... top 1% osv osv.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×