Senaste nytt

Ny 100% kampanj USDM upp till 50000 tom 31 maj

Det gör den i nästan alla deras utskick - det är inte det som avgör om erbjudandet är riktat eller inte.

Just nu verkar det som det är Buy och Gift miles, inte share som gäller. Om du testar att göra Share, så kommer du antagligen att se att det står "50000" och inte "50000+50000" som det normalt sett gör när det är kampanj. Nu kan man alltså bara köpa direkt, inte dela med sig av befintliga.
Detta kan man välja mellan
You can buy miles for yourself, gift miles to friends and family or share your miles. It’s the quick and easy way for you or someone else to reach award travel.

Buy miles
Gift miles
Share miles
 

Henrik_B

Medlem
Är det bara jag som får det här?

image.jpg
 

Dr. Miles

Expert
Jag misstänker att du försöker att gå in med surfplattan (iPad?).
Det fungerade inte heller för mig när jag gick in med min Android tablet. Men det fungerar både på Firefox och Opera på Windows.
 
Det står "Get or give up to a 100% bonus when you buy or gift miles". Ingen bonus för share miles.

För att undvika förvirring, rekommenderar jag dig att du loggar in i USDM webbsida och väljer Share miles. Om du får "50,000 miles + 50,000 miles" som alternativ, har du fått riktad kampanj.
TACK OK ska kolla återkommer.
 
Det står "Get or give up to a 100% bonus when you buy or gift miles". Ingen bonus för share miles.

För att undvika förvirring, rekommenderar jag dig att du loggar in i USDM webbsida och väljer Share miles. Om du får "50,000 miles + 50,000 miles" som alternativ, har du fått riktad kampanj.

Tack för att du är vaken , men är erbjudandet dyrt, eller???
 
Toppen