Senaste nytt

Nu finns bonusbiljetter med SAS Stockholm - Los Angeles

Skulle aldrig falla mig in på longhaul! Är det inte business eller first så stannar jag hellre hemma - det är inte värt smärtan att sitta i economy i 6h+. Även om @FruAgehall inte tycker det är lika jobbigt så brukar jag även se till att hon åker i samma kabin som jag...
När / om du väl får barn så kan det som just nu verkar vara 6 smärtsamma timmar vara rena himmelriket. Jag har ju tyvärr blivit bokad i Go till SF, det är 11+ timmar. Jag ser det som 11 ostörda timmar där jag kan läsa bok, se en film och dricka min GT i fred.
 

poiu

Medlem
När / om du väl får barn så kan det som just nu verkar vara 6 smärtsamma timmar vara rena himmelriket. Jag har ju tyvärr blivit bokad i Go till SF, det är 11+ timmar. Jag ser det som 11 ostörda timmar där jag kan läsa bok, se en film och dricka min GT i fred.
Håller med till 100%
 

FF#1

Medlem
Bra att de släpps, nu är det bara hoppas på att SAS släpper i business samt får ordning på bonusresa i Plus med.
 

Voyageur

Medlem
Jag trodde inte normala människor flög med SAS mer? Trodde normaliseringen hette LCC med Norwegian mfl. Ändå envisas SAS med sina ständiga GO platser i awards som är så viktiga för sina statuskunder med 200 000+ i EB poäng och självklart helt kravlösa på komfort eller valuta för pengarna.
 
Toppen