Senaste nytt

Nu börjar BC göra avtryck på flygplatsen....

Ulla

Medlem
Hej! Roligt att mitt lilla bus uppmärksammats här. Ville från början inte avslöja mig men känner mig tvungen nu så att ni vet om att jag sett tråden!
PS. Jag jobbar inte i Bag-dropen och är inte kvinna :)

Kul att du har hittat hit - blev allt lite fundersam när jag hämtade ut min väska...:confused:
 

GOT

Ny medlem
När jag såg alla Businessclass.se-taggar kunde jag inte låta bli att festa till det ännu mer. Hoppas att prio-taggen hjälpte och att väskan levererades snabbt. :)
 

mry

Medlem
Kan väl meddela att väskan inte kom först i Luleå, utan snarare omkring mitten av alla väskor.

I Luleå har min väska kommit bland de första en enda gång med priotag på över 30 chanser, så hon var inte ensam om att inte få den först.
 

Jonas C

Medlem
Trevligt med en bagagelastare som inte slår sönder väskor och stjäl folks guldtaggar! ;) (skämt åsido förståss)
Välkommen till BusinessClass.se GOT!
 
Last edited:

vicce

Medlem
Hej! Roligt att mitt lilla bus uppmärksammats här. Ville från början inte avslöja mig men känner mig tvungen nu så att ni vet om att jag sett tråden!
PS. Jag jobbar inte i Bag-dropen och är inte kvinna :)

Välkommen GOT! Detta kan du ju sprida vidare till dina kollegor, det är alltid uppskattat med något roligt :)
 

agehall

Medlem
Jag skulle inte våga checka in min väska med en bc-tag på - det känns som att den skulle vara borta direkt då.
 
Toppen