Senaste nytt

Nu även Limo till och från Arlanda med Swiss first

Senator

Moderator
Nej, ringde +49 numret som Lufthansa First Class Hotline har. Dock skickade jag ett mail idag på morgonen får vi se vad dom säger. Försökte hitta länken till hemsidan där infon står men det är svårare än man tror.

Men då är det inte så konstigt att du inte fick korrekt information ;) Kom ihåg att detta är ett lokalt nordiskt erbjudande och det kan vara svårt för ett call center att hålla reda på allt som händer lokalt.
 

CJR

Medlem
Någon som nyttjat denna tjänst på sistone? I så fall vad har ni fått för bil? Jag har en bokning i Feb 2019 och det står "Mercedes E or similar" på bekräftelsen. Hoppas ändå på S-klass eller liknande : )
 

bankb

Medlem
Det är numera Freys Hyrverk som kör och mina senaste har varit S350 eller BMW 7-serie

Hoppas de väljer samma bil för mig. Står E-klass på min också. Dock verkar det inte vara så att de har några E-klass. Så kanske därför dom väljer modellen upp istället för 5 serie eller A6 som de verkar ha. Har man tur så har personen som planerar vilken bil som ska vart inte så bra koll på bilar.

Då väljer dom kanske samma bilgrupp som den enda Mercedesen som de har. Alltså i S-klass gruppen. :)
 
  • Gilla
Reactions: axo

bankb

Medlem
Jag minns nog fel, men Swiss first-uppgraderingar hamnar väl i A-klass? Eller tas väl i vart fall från A-tillgängligheten? Kan man då beställa limo?

Hur är det med Göteborg, är det någon som vet vem som rattar servicen här?

Reser med en uppgraderad A-klass biljett idag, funkar alldeles utmärkt med limo ut till Arlanda :)
 

CJR

Medlem
Fick en Audi A6 till ARN förra veckan, men en BMW 730D i långt utförande på vägen hem idag : ) Freys har trevliga chaufförer oavsett bil.

IMG_0507.JPG
 
Toppen