Senaste nytt

Norwegian Rewards ger ut 100 gratis Cash points 18-19e Mars

Bibinski

Medlem
Inget personligt @Palazzi , jag förstår att det är sista alternativet för folk när man vill åka interkontinentalt och dessutom i en premiumkabin men tycker att produkten som erbjuds inom europa är likvärdig de flesta andra bolags produkt som statuslös (jag reser oftast BA eller SAS i mitt företag). Deras bonusprogram är väldigt förmånligt och lätt att begripa och tills jag har tillräckligt många resor i tjänsten för att säkra någon väsentlig status hos ett annat FFP så fortsätter jag med glädje att jaga cashpoints för att lösa in till kortare weekendresor några gånger per år och åka på längre resor i premiumkabiner för mina egna pengar. EB är helt meningslöst för mig atm medans Norwegians program faktiskt fyller en viktig funktion - jag får resa oftare.
 

Palazzi

Medlem
Inget personligt @Palazzi , jag förstår att det är sista alternativet för folk när man vill åka interkontinentalt och dessutom i en premiumkabin men tycker att produkten som erbjuds inom europa är likvärdig de flesta andra bolags produkt som statuslös (jag reser oftast BA eller SAS i mitt företag). Deras bonusprogram är väldigt förmånligt och lätt att begripa och tills jag har tillräckligt många resor i tjänsten för att säkra någon väsentlig status hos ett annat FFP så fortsätter jag med glädje att jaga cashpoints för att lösa in till kortare weekendresor några gånger per år och åka på längre resor i premiumkabiner för mina egna pengar. EB är helt meningslöst för mig atm medans Norwegians program faktiskt fyller en viktig funktion - jag får resa oftare.

Jag byter bolag hejvilt numera - kommer inte behålla status i något misstänker jag. Inget emot Norwegian (flugit 4x med bolaget), men än så länge är inte deras nätverk tillräckligt stort för att täcka mina resebehov. Allianserna ger så många anslutningar att jag slipper marktransport vid ankomst :)

Jag flyger "gärna" (nu tar jag kanske i :p) Easyjet o Ryanair också, om de hade varit de enklaste alternativen. Numera reser jag inte så ofta att priset har betydelse (resa är ju ganska billigt idag) men jag flyger gärna utan stopp....o till rätt flygplats. Ryanair flyger ju direkt till Bergamo......så hade de funnits på Arlanda :rolleyes::oops:

Skärmavbild 2015-03-20 kl. 19.28.24.png


Denna med 100kr rabatt är ju onekligen lockande, för det är bra flygtider.
 

Bibinski

Medlem
Lägg därtill i åtanke att hela kostnaden kan betalas med deras valuta dvs biljettpris, skatter och eventuella tillägg så som incheckat bagage och sätesreservation:)
 

Bibinski

Medlem
Nope, tycker att det strulat mycket senaste kvartalet, stor fördröjning innan det syns på CashPoints-kontot och på banken. Dock så försökte jag mig på en fuling att installera det på IE, hade redan trackern installerad på Chrome.
 

Meazza

Medlem
Någon som har fått sina 100 Cash points?
Jag hoppade också på detta, men inga poäng ännu. Någon som har fått?
Nope, nada än så länge.
Jag saknade också dessa poäng, och kom fram till följande:

Vid inloggning på norwegianreward.com så såg jag poängen (90?) ligga som godkända, men av okänd anledning kan det tydligen ta upp till 90 (!) dagar innan de förs över till norwegian.com.

Så kan ni se poängen på första länken så är det nog bara att ha tålamod i väntan på dessa hett åtråvärda cashpoints. :)
 

HCas

Medlem
Jag saknade också dessa poäng, och kom fram till följande:

Vid inloggning på norwegianreward.com så såg jag poängen (90?) ligga som godkända, men av okänd anledning kan det tydligen ta upp till 90 (!) dagar innan de förs över till norwegian.com.

Så kan ni se poängen på första länken så är det nog bara att ha tålamod i väntan på dessa hett åtråvärda cashpoints. :)

Aha, ja, där kunde jag också se poängen. Men skulle det inte vara 100?
 
Toppen